Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Hei! På "Tren med Bedre Puls" er det en som viser et 30 minutters treningsprogram(vet ikke hvordan en legger ut link.. ) Er dette noe en kan gjøre 3 ganger i uken og merke at en blir strammere? Eller vil jeg ikke merke så veldig stor effekt av det?
Chanel.No5 Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 (endret) Om du ikke trener noe nå og begynner med dette så vil du nok merke det på kroppen etterhvert. Vet ikke noe om kostholdet ditt eller hva du ønsker å oppnå, men begynn med dette du og øk intensiteten og tiden litt etterhvert for videre fremgang! Om dette bare er kondisjonstrening så anbefaler jeg deg å starte med styrketrening i tillegg siden du ønsker å stramme litt opp=) Endret 1. mai 2009 av Lotte27
Gjest ts Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Og jeg som trodde dette var styrketrening hehe..sier vel seg selv da at trening er nytt for meg:) Spiser nå kornblandinger til frokost og kvelds, brødmat til lunsj og middagsmat går mye i ris og fullkornspasta med f.eks kylling, kjøttdeig og endel grønnsaker til. Prøver slutte å skeie ut med søtsaker, har alltid pleid å spise mye av det, og altfor mye brus.. Noen forslag til øvelser for styrketrening? Målet er å stramme opp og få litt muskler, og helst med raskt resultat Er 153/44 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå