Gå til innhold

Hvor mye betaler dere for tilpassing??

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg lurer på hvor mye dere som har kjøpt kjole hos en brudesalong betaler for tilpassing?? Jeg trodde når jeg kjøpte kjolen at det var inkludert, men det viser det seg at det er det jo ikke...så jeg tror jeg dropper tilpassing, for kjolen sitter jo nesten som et skudd allikevel....og det er jo andre ting å bruke pengene på....12

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Noe av det viktigste er vel å få lengden på kjolen korrekt, ellers vil du gå å sparke i skjørtet hele dagen.

Tror ikke en slik tilpasning koser all verden, så jeg ville tro at det egentlig var verdt de pengene jeg. En syerske ser jo bedre hvor kjolen passer og ikke passer enn en selv også.

Gjest lilletroll
Skrevet

Lengden for meg er ikke noe problem, og den sitter helt som den skal også...jeg sa det til og med når jeg var og kjøpte kjolen at den satt så bra at jeg trengte vel ikke tilpassing....er ikke sånn at jeg går med en kjole som ser helt tragisk ut på meg bare for å spare de pengene, men nå sitter den altså helt fint på meg....men det jeg lurer på er hvor mye andre må betale....12

Skrevet

Jeg leverte inn kjolen min til tilpassing forrige lørdag. Vi snakket ikke om pris da, men tidligere har hun sagt at det koster 200kr per ting de måtte fikse.

Kjolen min må legges opp nede og rundt livet - i tillegg skal jeg kanskje endre noe annet, men det skal jeg ikke bestemme meg for før jeg har prøvd kjolen etter tilpassingen. icon_smile.gif12

Skrevet

Jeg har kjøpt kjole og da var det kr 250,-/time for søm.

Kjolen er en 1/2 størrelse for stor, så det må en del tilbasning til, men hun regnet med at de ville bruke ca 2-3 timer.12

Skrevet

Min kjole sitter også perfekt. Sa de skulle bruke ca 20 min. på småting som å sy på knapper til å feste korsettet med osv. Trodde dette var inkludert i prisen,jeg. Er det vanlig at de stryker kjolen? Tror ikke jeg tør å gjøre det selv...

Gjest Sunflower
Skrevet

Jeg betalte 350,- kr. pr time for tilpasning av kjolen min, de brukte totalt til sammen ca. 3 timer.

Det de gjorde var å legge opp kjolen nederst, sy den inn i livet et par str., heise opp "stroppene" på kjolen, og ellers litt finpussing, så som å feste noen bånd på undersiden av slepet, slik at jeg i løpet av kvelden kan "knyte" opp slepet. Alt dette fikk jeg ordnet hos Unik brudestudio til tross for at jeg ikke hadde kjøpt kjolen min der.

Siden jeg kjøpte kjolen min i England på et vanvittig salg i fjor (Bet. ca. 3300 kr. for en flunkende ny kjole, nypris i England ca. 7500,-!) synes ikke jeg at det gjorde noe å bruke litt på tilpasning, jeg MÅTTE jo, også, siden kjolen var for stor.

Vi gifter oss 6. juli

Sunflower

Skrevet

Hei!

Jeg betalte 400 for å legge ned kjolen og sy den inn. Vet at det som regel er inkludert med tilpasning dersom man leier icon_smile.gif

Skrevet

Måtte bare legge ned kjolen, og det var inkludert i kjøpesummen.

Ellers gikk hun over kjolen og sjekket at alt var i orden.12

Skrevet

Hei!

Der jeg kjøper kjole er tilpassing med i prisen. Jeg skal ikke ha så mye tilpassing, må bare justere inn litt i livet. De tilpasser kjolen min tirsdagen før bryllupet.

Vi gifter oss 6. juli.

Skrevet

08 juni 02

Jeg betalte 300 kr for oppsying på Cinderella. Da ble den bare sydd opp nederst, ellers sitter den helt perfekt icon_smile.gif 12

Skrevet

jeg betaler 300.- kr timen for tilbassing av kjolen min

12

Gjest lilletroll
Skrevet

Så da er det mest vanlig, skjønner jeg da, ja.....jeg hadde, ved hjelp av mamma på meg kjolen min igjen tidligere i dag, og vi fant ut at å bruke penger på å tilpasse den når den sitter perfekt på alle måter virker helt merkelig. Lengden er også helt perfekt.....så jeg dropper tilpassningen!!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...