-Stine- Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Hvor lang tid før brylluppet spurte du om din forlover ville være det?
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Samme dag som jeg ble fridd til Mao, ca 1,5 år før bryllupet..
FireFairy Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Jeg spurte når jeg sendte inn papirene. Det var vel ca to mnd før.
IrmaAdele Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Cirka 1 og et halvt år før. Men det var vel egentlig ikke noe spørsmål, for hun visste det fra før av.
leirbål Skrevet 2. mai 2009 #8 Skrevet 2. mai 2009 Samme dag som vi ble forlovet. Elleve måneder før bryllupet. Hadde spurt samme dagen uansett hvor lang tid det var før bryllupet. For jeg har aldri vært i tvil om hvem jeg skulle velge.
Cæmis Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Dagen etter jeg ble fridd til! 1 år og 8 mnd før! Viktig å sikre seg den beste jinta vettu!
miss_pretty Skrevet 2. mai 2009 #10 Skrevet 2. mai 2009 jeg spurte ca et år i forveien... rett etter vi bestemte oss for at nå skal vi gifte oss!! vi hadde vært forlovet en liten stund! forloveren min ble kjempeglad og det var greit for henne å få vite det i såpass god tid, hun har noen hemligheter på lur!! tror jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå