Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Tror jeg skal stille til valg i år. Jeg skal ta over dette landet.

En av mine hovedting vil være å inføre mer sex og nakenhet i samfunnet. Damegarderober og mannegarderober skal slås sammen til felles (men ikke av sexuelle grunner).

Det skal være lov å gå naken ute og bunaden skal byttes ut med sexy latexkostyme.

Skolene skal også gjøres bedre og jeg skal jobbe for at sunn mat blir billigere. Usunn mat skal bli dyrere.

Mer informasjon vil komme innen de neste ukene når jeg lanserer mitt nye parti.

Norge skal bli verdens beste land å bo i, etter mitt syn så klart.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Lykke til!

Ah, min første fan. Tusen takk. Veldig hyggelig å høre.

Skrevet
Ah, min første fan. Tusen takk. Veldig hyggelig å høre.

Å ønske noen lykke til betyr ikke at man er fan.

Skrevet

Det er riktig det. Jeg tror ikke du skal utrope meg som en fan for å si det slik;)

Skrevet
Det er riktig det. Jeg tror ikke du skal utrope meg som en fan for å si det slik;)

:hoho:

Gjest Gjest
Skrevet

Å beklager. Jeg misforstod visst.

Nei, altså i min hverdag så har folk sagt lykke til, ha det hyggelig og masse sånt, men jeg har kun fått høre det av folk som liker meg og bryr seg om meg så jeg ble nok litt revet med her.

Skrevet
Å beklager. Jeg misforstod visst.

Nei, altså i min hverdag så har folk sagt lykke til, ha det hyggelig og masse sånt, men jeg har kun fått høre det av folk som liker meg og bryr seg om meg så jeg ble nok litt revet med her.

Angeleyes viste noe som kalles dannelse.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg så det etter å ha lest det en gang til.

Skrevet

Jeg prøvde i alle fall på det. Det at jeg sa lykke til var ment at skulle være hyggelig, selv om jeg ikke støtter de saken du vil kjempe for :)

Skrevet
Jeg prøvde i alle fall på det. Det at jeg sa lykke til var ment at skulle være hyggelig, selv om jeg ikke støtter de saken du vil kjempe for :)

Det er litt som å ønske motspilleren lykke til. Det gjøres for å være høflig, ikke fordi man vil mostpilleren skal vinne.

Gjest Methuselah
Skrevet

Jeg skal også stille til valg. Og jeg skal knuse deg knuse deg som en maur med min fot

Skrevet
Jeg skal også stille til valg. Og jeg skal knuse deg knuse deg som en maur med min fot

Hva er dine saker da?

Gjest Kanskje fan
Skrevet

Sjokolade er sunt, ikke sant? :sjenert:

Skrevet
Sjokolade er sunt, ikke sant? :sjenert:

Sjokolade er laget av kakaobønner, bønner er en grønnsak, og sukker. Sukker kommer fra en plante. Så ja, sjokolade er sunt.

Gjest Gjest
Skrevet
:hoho:

Men var det ikke du som hadde drept flere millioner insekt da? Også blir jeg neste?

Gjest Gjest
Skrevet
Men var det ikke du som hadde drept flere millioner insekt da? Også blir jeg neste?

Første sitat skulle ikke være med.

Skrevet
Sjokolade er laget av kakaobønner, bønner er en grønnsak, og sukker. Sukker kommer fra en plante. Så ja, sjokolade er sunt.

Jøss! du er logisk jo! Jeg er glad i deg nå <3

Og nakenhet på gata er jeg ikke helt enig i... ser for meg en hel haug med pansjonister som kommer gående nedover gaten naken... Tenk på barna! De vil merkes for livet!!

Gjest Methuselah
Skrevet

Ikke vær redd jeg skal bare få deg fengslet som alle andre av mine motstandere...

Gjest Methuselah
Skrevet
Hva er dine saker da?

Det vil avsløres når tiden er inne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...