Gjest julijul Skrevet 18. juli 2003 #1 Skrevet 18. juli 2003 jeg trnger en lang vegghylle til kjøkkenet mitt! det skal være i ikea/lack stil....dessverre er det ingen som har noe sånt på møbelforretningene. hvor skal jeg henvende meg for å få tak i noe sånt?
Gjest Chica i.i. Skrevet 18. juli 2003 #2 Skrevet 18. juli 2003 Hva med IKEA da? Hvis du skal ha i den stilen er det vel likegreit å dra dit for å handle? Ellers mener jeg å ha sett slikt på skeidar/bohus/domus interiør
Gjest Tex Skrevet 18. juli 2003 #3 Skrevet 18. juli 2003 De lengste på Ikea er vel drøye to meter.... Hvor lang må du ha da?
spagetti Skrevet 19. juli 2003 #4 Skrevet 19. juli 2003 Stikk på et byggvarehus, trelasthandel ell. De har bord (planker) og plater i ulike lengder og bredder. Kan sikker gi deg gode tips. Så finner du noen fine hylleknekter å får en fet hjemmedesigna hylle. PS: Lack-hyllene på IKEA er ikke heltre, men bare en tynn tynn plate med lamina el finer oppå sponplater. Anbefaler deg heller å finne noe i heltre. Spesielt på et kjøkken vil dette holde seg bedre ettersom du sikkert skal "bruke" flatene flittig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå