Gjest julijul Skrevet 18. juli 2003 #1 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg trnger en lang vegghylle til kjøkkenet mitt! det skal være i ikea/lack stil....dessverre er det ingen som har noe sånt på møbelforretningene. hvor skal jeg henvende meg for å få tak i noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica i.i. Skrevet 18. juli 2003 #2 Del Skrevet 18. juli 2003 Hva med IKEA da? Hvis du skal ha i den stilen er det vel likegreit å dra dit for å handle? Ellers mener jeg å ha sett slikt på skeidar/bohus/domus interiør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. juli 2003 #3 Del Skrevet 18. juli 2003 De lengste på Ikea er vel drøye to meter.... Hvor lang må du ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spagetti Skrevet 19. juli 2003 #4 Del Skrevet 19. juli 2003 Stikk på et byggvarehus, trelasthandel ell. De har bord (planker) og plater i ulike lengder og bredder. Kan sikker gi deg gode tips. Så finner du noen fine hylleknekter å får en fet hjemmedesigna hylle. PS: Lack-hyllene på IKEA er ikke heltre, men bare en tynn tynn plate med lamina el finer oppå sponplater. Anbefaler deg heller å finne noe i heltre. Spesielt på et kjøkken vil dette holde seg bedre ettersom du sikkert skal "bruke" flatene flittig. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå