Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 har ikke lyst til å tørke opp etter andre, samtidig har jeg en date ikveld og har ikke lyst til at han skal trenge å hoppe over spyet før han kommer til meg...? Whar to do? Jeg var ikke på eller holdt fest igår:/
Gjest Kråkaa Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Er det helt umulig å finne ut hvem som har gjort det?
Gjest postsekk Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Kanskje du kan ringe vaktmesteren? (Hvis dere har.)
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 "Alle" festet jo igår... så ja, tror nok det blir vanskelig å finne ut. jo, kan jo det da... men det blir fortsatt ikke borte. lukter høgg her.
Gjest ehehevil Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Finn ut hvem som var fullest (evt hvem som lettest får blackout) og overbevis vedkommende at det var h*n som kastet opp. Krev at de vasker etter seg.
MissStiles Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 Kanskje du kan ringe vaktmesteren? (Hvis dere har.) Ja det ville jeg gjort.
Gjest Siton Skrevet 1. mai 2009 #8 Skrevet 1. mai 2009 Det er da faen ikke vaktmesteren sin jobb og vaske opp spy etter fulle mennesker..
Gjest postsekk Skrevet 1. mai 2009 #9 Skrevet 1. mai 2009 Det er da faen ikke vaktmesteren sin jobb og vaske opp spy etter fulle mennesker.. Forsåvidt ikke. Men sånn det fungerer her hvor jeg bor er at vi kontakter vaktmesteren, og i et slikt tilfelle så ville de igjen kontaktet vaskere.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #10 Skrevet 2. mai 2009 Venter du gjester og er flau over spyet så tar du på deg hansker og vasker dette opp med desinfiserende vaskemidler.
Møffi Skrevet 2. mai 2009 #11 Skrevet 2. mai 2009 Venter du gjester og er flau over spyet så tar du på deg hansker og vasker dette opp med desinfiserende vaskemidler. Enkelt og greit! Vaktmesteren kommer vel ikke på jobb før mandag uansett?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå