Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bruker vanligvis pudder fra kanebo...bare rett på huden. det blir i løpet av dagen sånn flassete og stygt. Vil at det skal være sånn fint og glatt hele dagen, så har noen noe tips til hvordan? har også en loreal foundation, går det ann å bruke den under så blir det bedre? har ikke peilig på sminke ogsånt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg bruker vanligvis pudder fra kanebo...bare rett på huden. det blir i løpet av dagen sånn flassete og stygt. Vil at det skal være sånn fint og glatt hele dagen, så har noen noe tips til hvordan? har også en loreal foundation, går det ann å bruke den under så blir det bedre? har ikke peilig på sminke ogsånt...

hei:)

hvis det blir flassete har det mye å si hvilken fuktighetskrem du bruker. hvilken bruker du? høres ut som du har en tørr hudtype.

Anbefaler deg å bruke foundationen under, men da mindre pudder etterpå. et tynt lagt er nok for å feste makeupen

Gjest Gjest
Skrevet

Vil egentlig ikke annbefale å ha pudder rett på huden, det blir veldig tørt. Ha gjerne et tynt lag med foundation under for tørr hud om du har det. Pudder som jeg vil annbefale er Color clone fra Helena Rubinstein.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

hei

jeg bruker pudder rett på huden etter fuktighetskrem og concealer (har ikke så veldig tørr hu da) jeg pleier å påføre pressa pudder med pudderkost, så det ikke blir så mye, men jevner ut hudfargen min, og deretter solpudder. Funker fint for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...