Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg unnet meg en pakke med hudpleieprodukter i går. Da jeg kom hjem, så jeg på kvitteringen at den var var slått inn som "julegave", og innpakningen rundt har snøfnugg på seg. Damen hentet frem pakken til meg, slik at jeg ikke fikk sett nærmere på den.

Spørsmålet er da om jeg bør bytte eller om det ikke har noe å si at produktene er så gamle. De må jo ha stått minst seks måneder i salongen siden det har vært julekampanje.

Det er forresten en hudkrem og en øyekrem.

Noen som vet? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg ville ha gått og returnert de. Betalte du full pris?

Hvis det ikke er noe alternativ, så er det trygt å bruke de. Vet det høres rart ut at jeg hadde returnert, men at det er trygt å bruke de, men jeg foretrekker 100 % "friske" varer :)

Ja, kosmetikk er ferskvare, men hvis de ikke er åpnet, skal det gå fint. Det bruker og stå bak på tubene hvor lenge de holder seg etter at de er åpnet (6M, 12M, 18M, 24M, osv.).

Gjest Tanita
Skrevet

Produkter som ikke er åpnet holder seg i tre år om de er blitt oppbevart riktig (ikke stått i sollys og lignende).

Skrevet

Holder seg så lenge som personen over skriver, men jeg ville allikevel ikke betalt full pris for en kampanjevare som var ment til juletider. Du burde fått avslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...