Gjest Kråkaa Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Lurer på om det er noen som har sagt til kjæresten sin at de elsker h*n uten å få høre det tilbake..Hvordan var situasjonen osv? Må bare tilføye at jeg spør fordi jeg er nysgjerrig.ikke fordi jeg har oppevd det selv.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Lurer på om det er noen som har sagt til kjæresten sin at de elsker h*n uten å få høre det tilbake..Hvordan var situasjonen osv? Må bare tilføye at jeg spør fordi jeg er nysgjerrig.ikke fordi jeg har oppevd det selv. Jeg er av den oppfatning at man ikke trenger å si det tilbake der og da.... Da blir det litt kunstig for min del...ikke hjertelig liksom. Det betyr ihvertfall ingen ting at han ikke sa det tilbake, garantert
Pingting Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Ja, men da visste jeg at jeg ikke ville få høre det tilbake. Kjæresten min ikke sier det i det hele tatt, han synes det er et litt oppbrukt og tomt uttrykk, og foretrekker å uttrykke følelser på andre måter (og er flink til det!). Så det plager meg fint lite Elelrs har jeg vært den som ikke sier det tilbake. Eksen min sa det nemlig etter 10 minutter. Litt fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå