@lfa Skrevet 18. juli 2003 #1 Del Skrevet 18. juli 2003 Søppeldunken (ute) stinker... Vasker den etter hver tømming, men det går ikke så lang tid før den stinker igjen. Finnes det noe vidundermiddel som fjerner vond lukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 18. juli 2003 #2 Del Skrevet 18. juli 2003 Jeg vet at det finnes no middel man har på for å dempe stanken fra kompost. Ring renovasjonsvesenet (er det ikke det det heter?) i kommunen, så mener jeg du får no for søppelstank (muligens samme middel, jeg vet ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 19. juli 2003 #3 Del Skrevet 19. juli 2003 Tidligere var det å få kjøpt et stoff på dusjflasker i dagligvarene ala slik jif-flaskene ser ut i dag - produsert av norsk hydro, tror stoffet het et eller annet med bio... Dette skulle fjerne stanken fra søppelet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 19. juli 2003 #4 Del Skrevet 19. juli 2003 Jeg tror den spraygreia RoadQueen snakker om heter Bio Viking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 19. juli 2003 #5 Del Skrevet 19. juli 2003 Bio Viking var det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. juli 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 20. juli 2003 Takk for svar! Håper vi får tak i noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 20. juli 2003 #7 Del Skrevet 20. juli 2003 Er det ikke noe som heter Green Viking og til det formålet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå