Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Hvor mange personer har du på kontaktlisten på mobilen? Jeg har ca 20, og noen ser visst på det som noe tilnærmet venneløshet
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Hvor mange personer har du på kontaktlisten på mobilen? Jeg har ca 20, og noen ser visst på det som noe tilnærmet venneløshet Spiller jo egentlig ingen rolle. De som har dødsmange nr. og skryter av det har jo gjerne samlet disse opp gjennom årene siden det var vanlig å ha mobiltelefon, og med mer kapasitet på nyere mobiler behøver man jo bortimot aldri å slette nr. med mindre man har helt syke mengder. Har selv ganske mange, men er jo ikke noe jeg tenker over, bruker jo langt fra alle, mange er jo nr. til folk man har hatt kontakt med i jobbsammenheng/privat med tidligere, egentlig bare latskap som ikke gjør at jeg sletter. For tiden da man hadde 100-200 nr. på bare simkort er jo visserlig forbi
11kr Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har rundt 10 - 30 selv antar jeg. Men nå har jeg kun lagret de mest nødvendige da jeg skifter mellom telefoner ofte. Det er veldig slitsomt da jeg alltid må ringe noen for å få tak i nr til bekjente, så det er virkelig lettere med den ene giga telefonboken. Du trenger alltid det ene nr du slettet i forrige uke, så hvorfor slette noen
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har visst over 100 kontakter. Noe er familie, noe er venner, noe er venner av barna, noe er foreldre på hockeyen osv. Noen er også kollegaer.
Colargol Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Aner ikke, mobilen min viser ikke hvor mange. Men det samler seg jo opp noen over noen år da, et par-tre hundre kanskje? Å ha mange numre på mobilen sier jo ingenting om hvor mange venner man har? Jeg har jo kanskje 50 numre som er til folk i klassen/jeg studerer med, 40-50 til div. kontorer og bedrifter (f.eks lege, banken, kontofon, der jeg jobber, skolen osv.), kanskje 30 til familie og slekt, en god del til folk jeg ikke har kontakt med hver dag og resten til venner. Jeg er kjapp til å lagre numre, det skal sies -men vil jo heller ha dem der enn på papirlapper jeg ikke finner igjen.
MissStiles Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har ikke telt men mellom 30-50 stk. Mest venner og familie. Mange fra skolen eller jobben som står på den lista mi og.
angeleyes Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 Det har samlet seg opp en del nr på de siste årene. Jeg aner ikke hvor mange siden det ikke står på mobilen. Hvor mange nr. man har lagret på mobilen kan ikke si noe om hvor mange venner man har. Noen lagrer nr til "alle", mens andre er veldig selektive på hvem de har nr. til. Grunnen til at jeg har så mange nr. er vel rett og slett at jeg ikke har slettet så mange av nr. som jeg har lagret for en eller annen grunn. Det kan jo hende jeg får bruk for dem en dag.
feuerstein Skrevet 1. mai 2009 #8 Skrevet 1. mai 2009 343 navn, noen med flere numre på. Sletter sjelden, og legger inn rimelig ukritisk. Synkronisering med pcen sørger for at det ikke er noe problem å få med seg alle numre over på neste telefon, samtidig bidrar det til opphopning av utgåtte numre i telefonlisten.
leirbål Skrevet 2. mai 2009 #9 Skrevet 2. mai 2009 Aner ikke. Har få, men gode venner der,famillie og en del nyttige telefon numre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå