Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Vær på vakt når dere skal fiske! fiskeinfluensaen er her nå! Tenkte bare å advare i tilfelle noen skal fiske på våren!
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Vær på vakt når dere skal fiske! fiskeinfluensaen er her nå! Tenkte bare å advare i tilfelle noen skal fiske på våren! Det beste er vel å passe seg for folk.I aksjeklubber skal det visst være noen riktig sleipe fisker...
Mann 42 Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Det beste er vel å passe seg for folk.I aksjeklubber skal det visst være noen riktig sleipe fisker... Man kan få aksjepest hvis man ikke passer seg for sleipingene.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Ops!! Og jeg som glemte å bruke munnbind og hansker da jeg skiftet vann i akvariet i går.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Ops!! Og jeg som glemte å bruke munnbind og hansker da jeg skiftet vann i akvariet i går. Da er løpet kjørt for deg!
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Det beste er vel å passe seg for folk.I aksjeklubber skal det visst være noen riktig sleipe fisker... Huffameg! Dette kan la det røkke til i noen og enhver...
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #7 Skrevet 2. mai 2009 Huffameg! Dette kan la det røkke til i noen og enhver... Røkke i laksen? Slutt med grisepraten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå