Gjest Gjest_Tordivel_* Skrevet 5. mai 2009 #21 Skrevet 5. mai 2009 Først vil jeg gi en beklagelse på vegne av mannen til alle kvinner. Har lest en del om temaet på dette forumet og andre, og det eneste jeg ser er kåte griser som vil pule mer enn en dame og lokker kjæresten ut i det. Dere mannfolk det gjelder: Vi har verdens enkleste utstyr og både få i gang... bruke... og avslutte... På en god dag kan man på få minutter bli fornøyd med noen raske drag med hånda. Utfordringen ligger i at HUN skal være fornøyd, kvinnekroppen er et mysterie og to fitter er ikke like, tenner ikke på det samme og kommer ikke på samme måte. Når man en dag er så heldig som jeg at en finner den perfekte slire til sin snabb og gjør forarbeidet, hovedakten og etterarbeidet skikkelig er det ganske enkelt FANTASTISK! Så husk det er ALLTID hun som skal være i fokus og hennes behov som skal avdekkes og fylles. Samboeren og jeg har snakket mye om Trekant/Orgier. Hun har alltid hatt en fantasi om å prøve sex med andre jenter, men er redd for sin egen sjalusi og hvordan hun vil takle det. Jeg har etter vi snakket om det første gang (for et års tid siden) lekt med ideen om trekant både med 2 kvinner eller 2 menn. Vi bruker ofte en dildo eller to i tillegg til min, og at hun liker å bli fylt opp er hevet over all tvil. På en måte tror jeg det hadde vært digg å sett henne fylt opp av en eller to andre "dildoer" av kjøtt og blod i tillegg til meg, og minst like gøy å se henne leke med en annen jente. Usikkerheten ligger i om vår ellers sjalu natur vil ødelegge opplevelsen. I tillegg bor vi på en liten plass, og det er ikke aktuelt å finne potensielle "sexleketøy" på den lokale puben. Hvordan går man i såfall frem for å avtale et møte med en eller to menn, og er det trygt i forhold til at de i såfall lett kan overmanne oss og gjøre ting som vi ikke ønsker? Er det tryggest/best å satse på eldre (30+) menn eller unggutter...? Når det gjelder jentesex så er det vel mindre sjangs for sjalusi dersom jeg som mann ikke er interessert i hverken avsug eller puling av andre enn min egen dame men å se på at de koser og har det fint...? Jeg har prøvet det meste-inkl det dere ønsker. Men jeg eller samboen kunne aldri tatt kont m dere. Grunnen er at du som mann,gir bånn gass og virker direkte aggresiv. Du har direkte ødelagt alt med sinnet ditt.Gir ned og bli vennelig,så kanskje det funker.En som vet! Skal dere ha sex med flere,-eller en til hver eller hva som passer.Swingers.no er et sted.Ønsker dere flere hundre svar-meld dere inn i cupido.no.Der finnes alle legninger og alle ønsker.Og det er helt gratis.Men vær hele tiden ærlig-det er enormt viktig-ingen vil treffe dere,-hvis de ikke kan stole på dere.Lykke til
Gjest NoeErfaring Skrevet 5. mai 2009 #22 Skrevet 5. mai 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod *applaus*
Rimmern Skrevet 5. mai 2009 #23 Skrevet 5. mai 2009 Nå ble drittslengingen din fjernet fra innlegget ditt, så applausen din fremstår noe merkelig :-)
Gjest NoeErfaring Skrevet 5. mai 2009 #24 Skrevet 5. mai 2009 Nå ble drittslengingen din fjernet fra innlegget ditt, så applausen din fremstår noe merkelig :-) Glad i deg jeg og!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå