Gjest -GoR- Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Først vil jeg gi en beklagelse på vegne av mannen til alle kvinner. Har lest en del om temaet på dette forumet og andre, og det eneste jeg ser er kåte griser som vil pule mer enn en dame og lokker kjæresten ut i det. Dere mannfolk det gjelder: Vi har verdens enkleste utstyr og både få i gang... bruke... og avslutte... På en god dag kan man på få minutter bli fornøyd med noen raske drag med hånda. Utfordringen ligger i at HUN skal være fornøyd, kvinnekroppen er et mysterie og to fitter er ikke like, tenner ikke på det samme og kommer ikke på samme måte. Når man en dag er så heldig som jeg at en finner den perfekte slire til sin snabb og gjør forarbeidet, hovedakten og etterarbeidet skikkelig er det ganske enkelt FANTASTISK! Så husk det er ALLTID hun som skal være i fokus og hennes behov som skal avdekkes og fylles. Samboeren og jeg har snakket mye om Trekant/Orgier. Hun har alltid hatt en fantasi om å prøve sex med andre jenter, men er redd for sin egen sjalusi og hvordan hun vil takle det. Jeg har etter vi snakket om det første gang (for et års tid siden) lekt med ideen om trekant både med 2 kvinner eller 2 menn. Vi bruker ofte en dildo eller to i tillegg til min, og at hun liker å bli fylt opp er hevet over all tvil. På en måte tror jeg det hadde vært digg å sett henne fylt opp av en eller to andre "dildoer" av kjøtt og blod i tillegg til meg, og minst like gøy å se henne leke med en annen jente. Usikkerheten ligger i om vår ellers sjalu natur vil ødelegge opplevelsen. I tillegg bor vi på en liten plass, og det er ikke aktuelt å finne potensielle "sexleketøy" på den lokale puben. Hvordan går man i såfall frem for å avtale et møte med en eller to menn, og er det trygt i forhold til at de i såfall lett kan overmanne oss og gjøre ting som vi ikke ønsker? Er det tryggest/best å satse på eldre (30+) menn eller unggutter...? Når det gjelder jentesex så er det vel mindre sjangs for sjalusi dersom jeg som mann ikke er interessert i hverken avsug eller puling av andre enn min egen dame men å se på at de koser og har det fint...?
Gjest NoeErfaring Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Du skriver mye, og jeg har ikke lest i detalj, men det eneste jeg kan si er at hvis en og annen trekant-opplevelse i blant skal funke for et par, så må paret ha en dyp, trygg og god relasjon, og et sterkt kjærlighetsforhold. Dessuten må tanken modnes over tid, begge må ha et sterkt ønske om det, og en felles fantasi, og ikke noe dere hiver dere ut i en gang dere er fulle og fikk "plutselig" lyst og mot. Bruk dessuten god tid til å finsikte kandidater, og bland aldri inn venner og nære bekjente i denne delen av livet deres. Treff helst vedkommende først i en "ikke-seksuell" setting, gå deretter hver til sitt og la møtet, og inntrykket av kandidaten, modnes. Med disse forutsetningene kan trekant bli en gode, kåte og spennende opplevelser. Lykke til!
Gjest Mea Culpa Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 (endret) Jeg eksprimenterte en del i min "ville ungdom", og kom vel fram til at det man fantaserer om er sjelden like spennende i det virkelige liv. Men for all del, det kan sikker vaere 100 ganger mer spennende ogsaa med den/de rette personene. Endret 1. mai 2009 av Mea Culpa
Gjest Gjest_petter_* Skrevet 2. mai 2009 #4 Skrevet 2. mai 2009 Først vil jeg gi en beklagelse på vegne av mannen til alle kvinner. Har lest en del om temaet på dette forumet og andre, og det eneste jeg ser er kåte griser som vil pule mer enn en dame og lokker kjæresten ut i det. Dere mannfolk det gjelder: Vi har verdens enkleste utstyr og både få i gang... bruke... og avslutte... På en god dag kan man på få minutter bli fornøyd med noen raske drag med hånda. Utfordringen ligger i at HUN skal være fornøyd, kvinnekroppen er et mysterie og to fitter er ikke like, tenner ikke på det samme og kommer ikke på samme måte. Når man en dag er så heldig som jeg at en finner den perfekte slire til sin snabb og gjør forarbeidet, hovedakten og etterarbeidet skikkelig er det ganske enkelt FANTASTISK! Så husk det er ALLTID hun som skal være i fokus og hennes behov som skal avdekkes og fylles. Samboeren og jeg har snakket mye om Trekant/Orgier. Hun har alltid hatt en fantasi om å prøve sex med andre jenter, men er redd for sin egen sjalusi og hvordan hun vil takle det. Jeg har etter vi snakket om det første gang (for et års tid siden) lekt med ideen om trekant både med 2 kvinner eller 2 menn. Vi bruker ofte en dildo eller to i tillegg til min, og at hun liker å bli fylt opp er hevet over all tvil. På en måte tror jeg det hadde vært digg å sett henne fylt opp av en eller to andre "dildoer" av kjøtt og blod i tillegg til meg, og minst like gøy å se henne leke med en annen jente. Usikkerheten ligger i om vår ellers sjalu natur vil ødelegge opplevelsen. I tillegg bor vi på en liten plass, og det er ikke aktuelt å finne potensielle "sexleketøy" på den lokale puben. Hvordan går man i såfall frem for å avtale et møte med en eller to menn, og er det trygt i forhold til at de i såfall lett kan overmanne oss og gjøre ting som vi ikke ønsker? Er det tryggest/best å satse på eldre (30+) menn eller unggutter...? Når det gjelder jentesex så er det vel mindre sjangs for sjalusi dersom jeg som mann ikke er interessert i hverken avsug eller puling av andre enn min egen dame men å se på at de koser og har det fint...?hei. dama mi har ofte nevnt det med trekant, men jeg er veldig usikker på om jeg vil dette. jeg har noen venner som har testet dette og det har blitt mye krangling og styr etterpå.dama vil gjerne ha ei jente til med, men jeg er redd for at det skal ødelegge mellom oss senere..
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #5 Skrevet 2. mai 2009 Er dere usikre så ikke gjør det. Kanskje kommer dere til å prøve det en gang, men da må dere være helt sikre. Det er jo ikke noe hast. I mens kan dere jo kose dere med fantasien.
macdreamy Skrevet 3. mai 2009 #6 Skrevet 3. mai 2009 Du skriver mye, og jeg har ikke lest i detalj, men det eneste jeg kan si er at hvis en og annen trekant-opplevelse i blant skal funke for et par, så må paret ha en dyp, trygg og god relasjon, og et sterkt kjærlighetsforhold. Dessuten må tanken modnes over tid, begge må ha et sterkt ønske om det, og en felles fantasi, og ikke noe dere hiver dere ut i en gang dere er fulle og fikk "plutselig" lyst og mot. Bruk dessuten god tid til å finsikte kandidater, og bland aldri inn venner og nære bekjente i denne delen av livet deres. Treff helst vedkommende først i en "ikke-seksuell" setting, gå deretter hver til sitt og la møtet, og inntrykket av kandidaten, modnes. Med disse forutsetningene kan trekant bli en gode, kåte og spennende opplevelser. Lykke til! Du skriver man må ha ett sterk kjærlighetsforhold. får å ha en 3kant som funker. Når man dra en 3 person inn i noe som er veldig privat. blir ikke det litt omvendt da? at man kanskje ikke har ett så sterk kjærlighetsforhold , så man må piffe opp så man ikke går fra hverandre? (lest mye om det der, og omtrent alle som er intervjuet svarer, sexlivet daffet av, kjedelig ,trengte å piffe opp. ) Blir det ikke heller: 3 kant burde kun utføres av par som sliter. men som ikke har problem med å glemme at kjæresten har hatt seg med en annnen samtidig? er man i tvil så styr unna? bare ett innspill.
waco Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Så lenge tredje jenta fungerer mer som hjelp og motivasjon for paret så ser jeg ingen problem. MEn om typen bare vil pule hun tredje jenta anal, mens han sender dama si på kjøkkenet for å lage smørbrød så er det litt galt synes jeg. Paret bør være i midten og tredjejenta hjelpern!
Gjest NoeErfaring Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 Du skriver man må ha ett sterk kjærlighetsforhold. får å ha en 3kant som funker. Når man dra en 3 person inn i noe som er veldig privat. blir ikke det litt omvendt da? at man kanskje ikke har ett så sterk kjærlighetsforhold , så man må piffe opp så man ikke går fra hverandre? (lest mye om det der, og omtrent alle som er intervjuet svarer, sexlivet daffet av, kjedelig ,trengte å piffe opp. ) Blir det ikke heller: 3 kant burde kun utføres av par som sliter. men som ikke har problem med å glemme at kjæresten har hatt seg med en annnen samtidig? er man i tvil så styr unna? bare ett innspill. Du tar veeeldig feil. Par i dype, trygge og gode forhold har trekant-opplevelser for sin egen del, som en del av sitt sexliv. Den tredje er bare en statist. Det det paret opplever sammen, som er det spennende.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Enkelte menn velger jo den 2 kvinnen og lar henne bo hos seg til evig tid, mens de ikke tillater at nye kjærester har kontakt med sine ekser...
Gjest NoeErfaring Skrevet 4. mai 2009 #10 Skrevet 4. mai 2009 Enkelte menn velger jo den 2 kvinnen og lar henne bo hos seg til evig tid, mens de ikke tillater at nye kjærester har kontakt med sine ekser... Dette skjer jo, men da som resultat av et utroskapsforhold, og ikke som resultat av kvinne nr 2 har vært med paret i trekant-sex!? For det tror jeg du skal få problemer med å finne eksempel på. Dessuten er du litt fastlåst i tankegangen, for det forekommer vel så ofte at en trekant består av paret pluss en mann.
Rimmern Skrevet 4. mai 2009 #11 Skrevet 4. mai 2009 Du tar veeeldig feil. Par i dype, trygge og gode forhold har trekant-opplevelser for sin egen del, som en del av sitt sexliv. Den tredje er bare en statist. Det det paret opplever sammen, som er det spennende. Du kan ikke si at den andre tar feil, og så komme med en lite teit og bastant uttalelse selv. Det du sier der er ofte tilfellet, men det er også ofte tilfellet at den tredje er enn venn/venninne.
Gjest NoeErfaring Skrevet 4. mai 2009 #12 Skrevet 4. mai 2009 Du kan ikke si at den andre tar feil, og så komme med en lite teit og bastant uttalelse selv. Det du sier der er ofte tilfellet, men det er også ofte tilfellet at den tredje er enn venn/venninne. macdreamy's innlegg var en gedigen skivebom, og vitnet om totalt manglende erfaring og kunnskap om par som her vellykkede trekanter i blant, så derfor måtte jeg betone at han tar veldig feil. Det du beskriver om at noen velger venn/venninne som tredjeperson, er vel eksempel på mislykkede trekant-opplevelser, både under akten, og i etterkant. Svært dum "strategi";-)
Rimmern Skrevet 4. mai 2009 #13 Skrevet 4. mai 2009 (endret) Du klarer å svare med en enda dummere uttalelse enn den forrige. Imponerende. Ser du virkelig ikke hvor lite intelligent det er å påstå noe så bastant? ALLE vet at det er risikabelt å innvolvere noen som ikke er helt fremmed i noe slikt. Det sier seg selv. Men det som også sier seg selv er at det er ingen _regel_, men en usikkerhet og sannsynlighet. En trekant hvor alle tre setter pris på hverandre er en uendelig mye bedre trekant enn en hvor man har en helt uinteressant tredjepart. En _virkelig_ trekant er mest mulig jevnbyrdig. Jeg tror du er en som har lest litt, og kanskje til og med vært med på noe slikt en gang eller to, og som derfor tror at de har innsikt til å definere hva som er hva. Slik er det nok dessverre ikke. Til sammenlikning kan jeg nevne at jeg sannsynligvis er en del eldre enn deg, og har erfaring med de aller fleste tenkelige varianter av temaet over ganske mange år. Men er jeg bastant i noe som helst her? Nope. Og jeg er til og med klar over at min egen erfaring, selv om den er ganske lang, slett ikke trenger å være representativ for majoriteten. Innsikt kommer av erfaring. Begrenset erfaring har ingen verdi som innsikt. macdreamy's innlegg var en gedigen skivebom, og vitnet om totalt manglende erfaring og kunnskap om par som her vellykkede trekanter i blant, så derfor måtte jeg betone at han tar veldig feil. Det du beskriver om at noen velger venn/venninne som tredjeperson, er vel eksempel på mislykkede trekant-opplevelser, både under akten, og i etterkant. Svært dum "strategi";-) Endret 5. mai 2009 av mrs_bond
Gjest NoeErfaring Skrevet 4. mai 2009 #14 Skrevet 4. mai 2009 (endret) Du klarer å svare med en enda dummere uttalelse enn den forrige. Imponerende. Ser du virkelig ikke hvor lite intelligent det er å påstå noe så bastant? ALLE vet at det er risikabelt å innvolvere noen som ikke er helt fremmed i noe slikt. Det sier seg selv. Men det som også sier seg selv er at det er ingen _regel_, men en usikkerhet og sannsynlighet. En trekant hvor alle tre setter pris på hverandre er en uendelig mye bedre trekant enn en hvor man har en helt uinteressant tredjepart. En _virkelig_ trekant er mest mulig jevnbyrdig. Jeg tror du er en som har lest litt, og kanskje til og med vært med på noe slikt en gang eller to, og som derfor tror at de har innsikt til å definere hva som er hva. Slik er det nok dessverre ikke. Til sammenlikning kan jeg nevne at jeg sannsynligvis er en del eldre enn deg, og har erfaring med de aller fleste tenkelige varianter av temaet over ganske mange år. Men er jeg bastant i noe som helst her? Nope. Og jeg er til og med klar over at min egen erfaring, selv om den er ganske lang, slett ikke trenger å være representativ for majoriteten. Innsikt kommer av erfaring. Begrenset erfaring har ingen verdi som innsikt. Jeg er faktisk litt overrasket over at du velger en litt plump hersketeknikk, krydret med skjellsordlignende betegnelser, der jeg som person blir viktigere enn selve budskapet/temaet. Du havnet nok litt i gørra akkurat der. Bare for å klargjøre de bitene som går på min person, så er jeg en mann på 41 år, som har hatt et svært godt forhold/ekteskap i 9 år. Før det hadde jeg et litt dårligere forhold i 3 år, som på ingen måte kan sammelignes med det forhold jeg har i dag. I det første forholdet, hadde vi en trekantopplevelse med en mann til, men "limet" i det forholdet var ikke godt nok generelt sett, til at også trekanter ble vellykkede. Det skjedde for fort, men den tredje var vel heller ikke helt den rette. Da jeg giftet meg med dagens kvinne, tok det noen år, og så kom temaet "tredjeperson" på bane, og ble mer og mer attraktivt for oss begge. Vi brukte god tid på å snakke oss fram til forutsetningene for å finne vedkommende. Vi valgte en mann til vår "debut", men har deretter "supplert" med et koselig "jente-bekjentskap". Vi har aldri "overdrevet" hyppigheten, og har de senere årene hatt trekanter 2-3 ganger i året. Med enten den ene eller den andre av de to "kandidatene". Jeg/vi er svært trygge på det vi gjør, og har et unikt forhold syns vi sjøl, som kan tillate oss dette krydderet. De to personene vi har kontakt med, har vi truffet enten på utested eller på nettet. Vi har aldri hatt de hjemme hos oss, og vi har heller aldri vært hos dem. Vi har kun møtt hverandre på hotell. Men vi er helt 100 % overbevist om at det overhodet ikke hadde funket med noen i nær omgangskrets. Det er helt utelukket å blande inn dem vi kjenner. Endret 5. mai 2009 av mrs_bond
Rimmern Skrevet 4. mai 2009 #15 Skrevet 4. mai 2009 (endret) Slutt å tøys, nå. Og ikke syt over "hersketeknikk" - en person på 41 år burde være gammel nok til ikke å syte, og til å forstå betydningen av ord og begreper. Du påstår at noe som gjelder deg er en regel som gjelder alle. Dette faller på sin egen urimelighet, og det er umulig å ta deg seriøst. Ellers har jeg sagt alt som er å si fra min side - og hvis du ikke forstår det, så er det ikke noe poeng i å si mer. Dessuten har jeg kastet bort mer enn nok tid på en 41-åring som ikke engang har integritet til å lage seg en ordentlig konto med et fast nick. Endret 4. mai 2009 av Rimmern
Gjest NoeErfaring Skrevet 4. mai 2009 #16 Skrevet 4. mai 2009 (endret) Slutt å tøys, nå. Og ikke syt over "hersketeknikk" - en person på 41 år burde være gammel nok til ikke å syte, og til å forstå betydningen av ord og begreper. Du påstår at noe som gjelder deg er en regel som gjelder alle. Dette faller på sin egen urimelighet, og det er umulig å ta deg seriøst. Ellers har jeg sagt alt som er å si fra min side - og hvis du ikke forstår det, så er det ikke noe poeng i å si mer. Dessuten har jeg kastet bort mer enn nok tid på en 41-åring som ikke engang har integritet til å lage seg en ordentlig konto med et fast nick. Jeg har kun formidlet mine erfaringer til de parene har lyst til trekantsex, og som kanskje kunne ha nytte av andres erfaringer, slik at de kanskje kan velge en for dem riktig "strategi". Budskapet var altså til dem. Endret 5. mai 2009 av mrs_bond
tesla Skrevet 4. mai 2009 #17 Skrevet 4. mai 2009 Interessant å se at dette temaet blir diskutert, da jeg nylig hadde en ganske interessant opplevelse med to jenter - det er dokumentert i bloggen du finner i signaturen min. Jeg kan si en ting med sikkerhet, jentene tenkte ikke at det er de som skulle være i fokus. Den kvelden handlet om at alle tre skulle ha det godt og føle seg naturlig i hverandres selskap, og det ble mye bedre sånn. Jeg er ingen fan av at gutten bruker evigheter på å få jenten til å komme ved å fokusere på henne, god sex kommer av at man nyter hverandre, har det godt selv og gjør det man vet partneren setter pris på. Som sagt, vil du vite hvordan en trekant _kan_ være så kan du sjekke signaturen min. Når det er sagt så kjenner jeg til eksempler hvor trekanten har ført til utroskap, manglende tiltro og brudd. Man skal være sikker på at alle vil før man prøver seg på trekant.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #18 Skrevet 4. mai 2009 Dette skjer jo, men da som resultat av et utroskapsforhold, og ikke som resultat av kvinne nr 2 har vært med paret i trekant-sex!? For det tror jeg du skal få problemer med å finne eksempel på. Jeg har ikke problemer med å finne eksempler på det. Min kjæreste hadde sin kvinnelige leieboer med på trekant. Leieboeren bor der fortsatt og skal vel bo der til evig tid....?? De deler både barneoppdragelse og hagearbeid. Hans daværende kjæreste forsvant. Og det gjør vel snart nåværende også.
Rimmern Skrevet 4. mai 2009 #19 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har ikke problemer med å finne eksempler på det. Min kjæreste hadde sin kvinnelige leieboer med på trekant. Leieboeren bor der fortsatt og skal vel bo der til evig tid....?? De deler både barneoppdragelse og hagearbeid. Hans daværende kjæreste forsvant. Og det gjør vel snart nåværende også. Heh-heh - har du flere eksempler? Jeg betviler ikke det du sier, men du generaliserer på helt absurd måte her.
Gjest Bond Skrevet 5. mai 2009 #20 Skrevet 5. mai 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå