Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og tester med slike billigstrips som jeg kjøpte fra Homehealth.

De siste testene jeg har tatt, har jeg kunnet etter noen minutter se en veldig (og da mener jeg veldig!) svak strek som indikasjon på at jeg kanskje er gravid. Men man må se nøye for å se streken. Min mann kan også se denne streken. De siste 3 dagene har jeg hatt veldig menssmerter som kommer og går, men ingen mensen kommer. SKal ha mensen i disse dager etter hva jeg tror utifra min noe ustabile syklus.

Tilbake til denne streken; jeg bare lurer på om den syns igjennom papiret på stripsen fordi den blir våt, eller hva det kan være? Den test-streken er nemlig veldig tydelig og kommer med en gang, så det er bare denne andre streken (som jeg gjerne skulle ønske var tydelig) som er så veldig veldig svak!

Har dere også opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd det med billigstripsen et par dager før IKM. Var gravid, noe en CB digital senere bekreftet.

Skrevet

Jeg er vel egentlig over IKM nå, men likevel var streken veldig svak. Så svak at det egentlig ikke er fargepigment i den på samme måte som test-streken, men likevel er det en strek der..Skjønner du hva jeg mener? :sjenert:

Er så redd for å få et håp, siden dette bare er PP1, men herregud så glad jeg hadde blitt om det faktisk var sånn at jeg er gravid.

Har mye strekk i lyskene i disse dagene også..Er det vanlig?

Skrevet

Jeg har fått frem skyggestrek på billigtest en gang, men det var etter at 5 minutter hadde gått. Den gangen kom også TR noen dager forsinket. Det kan ha vært på grunn av stress/spenninger eller så kan det ha vært en kjemisk graviditet (dvs. et befruktet egg som ikke klarte å feste seg skikkelig).

Da jeg for to uker siden fikk min første positive billigtest, så den helt annerledes ut, selv om den var omtrent like svak. På den positive testen hadde teststreken farge, og var også like tykk som konmtrollstreken - selv om den var så svak at den knapt var synlig.

Skrevet

I går tok jeg enda en billigstrips. Denne gangen var streken litt tydeligere. I dag kjøpte jeg en CB digital, og den viste at jeg er gravid!! Hurra!! :danser:

Skrevet

Gratulerer! :duskedame:

Skrevet

Gratulerer! :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...