Gjest tomas Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 hva hadde dere gjort hvis dere visste (ganske sikkert) at en av deres søsken ikke var deres helsøsken pga mor kan ha vært utro? Jeg har en bror på 23 år som jeg tror egentlig bare er min halvbror utifra flere indisier. Jeg er veldig glad i han og vet ikke om det er riktigst å aldri nevne det eller å si det. Jeg tror han er uvitende.. Egentlig vil jeg ikke tenke på det, men føler det er ekkelt å "vite" noe slikt om en man er så glad i..
donna julianna Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 hva hadde dere gjort hvis dere visste (ganske sikkert) at en av deres søsken ikke var deres helsøsken pga mor kan ha vært utro? Jeg har en bror på 23 år som jeg tror egentlig bare er min halvbror utifra flere indisier. Jeg er veldig glad i han og vet ikke om det er riktigst å aldri nevne det eller å si det. Jeg tror han er uvitende.. Egentlig vil jeg ikke tenke på det, men føler det er ekkelt å "vite" noe slikt om en man er så glad i.. Ja, det ville jeg ha sagt. Jeg har et ganske nært forhold til broren min, og føler det ville ha vært rart å ikke si noe. Men, så skal det sies at broren min er en ganske rolig og fornuftig fyr, så tror ikke det hadde endt med sånn veldig masse drama.
Ce'Nedra Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Ja, jeg synes han har rett på å få vite det, så fremt du er mer enn litt sikker.
Hanselot Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 hva hadde dere gjort hvis dere visste (ganske sikkert) at en av deres søsken ikke var deres helsøsken pga mor kan ha vært utro? Jeg har en bror på 23 år som jeg tror egentlig bare er min halvbror utifra flere indisier. Jeg er veldig glad i han og vet ikke om det er riktigst å aldri nevne det eller å si det. Jeg tror han er uvitende.. Egentlig vil jeg ikke tenke på det, men føler det er ekkelt å "vite" noe slikt om en man er så glad i.. Hei jeg vile ikke sagt det. Det kommer til å bli en sjokkerende opplevelse for din bror. Skal det komme fra noen så bør det komme fra de som vet helt sikkert. Hva som er ekkelt med det er jeg litt usikker på, han er vel akkurat den samme person enten han er det ene eller det andre. Jeg syns ikke det er ditt ansvar.
thumbalina Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Jeg vet i alle fall at jeg hadde blitt fryktelig skuffet dersom min bror visste noe sånn om meg, og ikke fortalte meg det... men du må nesten se an relasjonen deres og situasjonen rundt det.. kanskje heller påvirke mor til å fortelle sannheten?
Gjest Gjest_GJest_* Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Du sier du mistenker det ut i fra flere indisier. SÅ lenge det bare er det og ikke ordentlige bevis så ville jeg ikke anbefale å si det. Du vet ikke hvordan han vil takle det og muligheten for at du tar feil er absolutt til stede.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 Skjønner tanken din og følelsen av at du bør informere han om det du tror, men jeg ville i såfall undersøkt mer og blitt mer enn "litt sikker". Vet du for eksempel hvem som muligens er pappan hans? Kan du forhøre deg hos moren din?
Gjest Gjest_Lilly_* Skrevet 1. mai 2009 #8 Skrevet 1. mai 2009 Om det var meg hadde jeg sagt i fra til moren min å sagt at hun skulle fortalt sannheten til broren min, ellers ville jeg ha fortalt det til han.
The Kitten Skrevet 1. mai 2009 #9 Skrevet 1. mai 2009 hva hadde dere gjort hvis dere visste (ganske sikkert) at en av deres søsken ikke var deres helsøsken pga mor kan ha vært utro? Jeg har en bror på 23 år som jeg tror egentlig bare er min halvbror utifra flere indisier. Jeg er veldig glad i han og vet ikke om det er riktigst å aldri nevne det eller å si det. Jeg tror han er uvitende.. Egentlig vil jeg ikke tenke på det, men føler det er ekkelt å "vite" noe slikt om en man er så glad i.. Hvis du skal slenge ut en slik påstand, må du være veldig sikker i din sak.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #10 Skrevet 1. mai 2009 Jeg hadde sagt det selv om vi hadde samme far.
Ms.Blaise Skrevet 2. mai 2009 #11 Skrevet 2. mai 2009 Hei jeg vile ikke sagt det. Det kommer til å bli en sjokkerende opplevelse for din bror. Skal det komme fra noen så bør det komme fra de som vet helt sikkert. Hva som er ekkelt med det er jeg litt usikker på, han er vel akkurat den samme person enten han er det ene eller det andre. Jeg syns ikke det er ditt ansvar. Signerer!
Gjest cr Skrevet 2. mai 2009 #12 Skrevet 2. mai 2009 Jeg ville foretrukket å fått vite det. Men som nevnt her bør du nok være sikker i din sak først. Og i grunn er det din mor som burde ta ansvar for å rydde opp i dette.
Gjest Wolfmoon Skrevet 2. mai 2009 #13 Skrevet 2. mai 2009 Jeg hadde aldri kommet med noe som kunne være så ødeleggende for min familie uten å være 100% sikker. Om jeg så skulle ha fått lurt til meg dna-prøver fra både broren min og pappa for å bli helt sikker.
sebra Skrevet 2. mai 2009 #14 Skrevet 2. mai 2009 hva med og ta deg en prat med moren din?det er vel hun som kan vite om det er en annen far eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå