toyses Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Jeg er på jakt etter store tekopper, de er ikke så høye, men er nokså stor i diameter. De skal være 'runde' hvis dere skjønner hva jeg mener (avrundet i bunn). Og med tefat selvfølgelig. Noen som vet?
toyses Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2009 Ja, det er noe sånt jeg er på utkikk etter, men skulle vel helst ikke hatt motiv på seg. Kunne tenkt meg ensfargede, hvite, sorte, brune, pastellfarger, turkis, grå eller noe sånt.
Gjest Marlo Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Dette er lenge siden da, men jeg kjöpte noen ensfargede te-kopper på Nille (eller om det var Europris, husker ikke helt) til en veldig billig penge. De er lave og kjempestore. Fantes i grönne, sorte og noen andre farger jeg ikke kan huske
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 På Åhlens har de stoore tekopper i mange varianter.
-Stine- Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Jeg kjøpte nylig store tekopper på Balck Design Så du kan jo se om du finner noe der
Gjest Gjest_ingvild_* Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 de har på mique! masse fine farger, og stoooore kopper med skål til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå