RZ1507 Skrevet 1. mai 2009 #1 Skrevet 1. mai 2009 Hei Jeg har lyst til å begynne å trene og bli sunnere, men det er en ting jeg vil ha klart før jeg begynner.. Nå har det seg slik at jeg hadde mer former før, jeg var kanskje større generelt da, men brukte f. eks 75B og nå er det 75A.. Vet ikke hva som er årsaken til dette, men lurer på om det finnes noen øvelser der du kan få større bryst eventuelt strammere? Vil liksom ikke begynne å trene og ende opp med ingen former, syns ikke det er noe fint... Takker for alle svar !
Fluffie Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Hei Jeg har lyst til å begynne å trene og bli sunnere, men det er en ting jeg vil ha klart før jeg begynner.. Nå har det seg slik at jeg hadde mer former før, jeg var kanskje større generelt da, men brukte f. eks 75B og nå er det 75A.. Vet ikke hva som er årsaken til dette, men lurer på om det finnes noen øvelser der du kan få større bryst eventuelt strammere? Vil liksom ikke begynne å trene og ende opp med ingen former, syns ikke det er noe fint... Takker for alle svar ! Om du gaar ned i vekt kan det hende brystene blir noe mindre. Bryster endrer litt stoerrelse avhengig av vekt. Det finnes heller ingen oevelser som kan gjoere noe med brystene siden de bestaar stort sett av fett og kjertler.
RZ1507 Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2009 Om du gaar ned i vekt kan det hende brystene blir noe mindre. Bryster endrer litt stoerrelse avhengig av vekt. Det finnes heller ingen oevelser som kan gjoere noe med brystene siden de bestaar stort sett av fett og kjertler. Hmm, høres ikke bra ut dette her, vil liksom komme i bedre form og få en finere kropp, men former er fint å ha. Men øvelser som går på å styrke brystmusklene, hjelper ikke dette heller eller gjør disse øvelsene at du bare blir enda mer flat chested?
Fluffie Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Hmm, høres ikke bra ut dette her, vil liksom komme i bedre form og få en finere kropp, men former er fint å ha. Men øvelser som går på å styrke brystmusklene, hjelper ikke dette heller eller gjør disse øvelsene at du bare blir enda mer flat chested? Saa vidt jeg vet er det ingen muskler inni puppene. Puppene er paa utsiden av brystmusklene, saa jeg tror ikke det skal ha noe og si. Det er fett som fyller brystene, ikke muskler
Gjest Glør Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Hmm, høres ikke bra ut dette her, vil liksom komme i bedre form og få en finere kropp, men former er fint å ha. Men øvelser som går på å styrke brystmusklene, hjelper ikke dette heller eller gjør disse øvelsene at du bare blir enda mer flat chested? De musklene over og rundt puppene er med på å holde de oppe, men det har jo ikke noe å si for størrelsen. Går man ned i fettprosent vil puppene bli mindre, men så lenge de ikke forsvinner helt så er det jo pent med små pupper også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå