Gå til innhold

ibalanse


Netti

Anbefalte innlegg

Om du i tillegg til det du normalt spiser, drikker Herbalife eller Noka vil du kunne legge på deg.

Cambridge er ikke så velegnet for å legge på seg, hvert måltid inneholder kun 150 kalorier. Men Cambridge smaker best.

Det finnes flere sportsprodukter (Pulver/drikker), som er til salgs i helsekostbutikkene, som trolig er mer effektive når du skal øke vekten.

___________

hjerte.gif-lig hilsen

Netti *sss* brunette.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Netti den 2002-03-01 22:28 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg mener at Grete Roede er absolutt det smarteste for deg som vil ned i vekt og bli der! Da spiser du vanlig mat i løpet av hele dagen (forbrenningen må holdes oppe vet du!)i tillegg blir du mett. Du slipper å kjøpe/drikke en dyr og ulekker pulverladning med kunstige smaker og konsistens! Det er ekstra smart å røre litt på kroppen også, en halvtimes gåtur pr. dag er en fin start!!!

Lykke til folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netti:

Beklager at jeg er så sein med å svare! Har gått over fra Cambridge til vanlig sunn mat (a la Grete Roede kosthold) med ca. 1000-1500 kcal pr dag (avhengig av hvor mye jeg trener). Syns Cambridge var en fin måte å komme på riktig vei på (hmm... dårlig formulert setning!!!). Nå har jeg 3-5 kg. igjen som jeg skal bruke lang tid på å få vekk med sunt kosthold og trening. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vedr. slanking. Det kan være lurt å spise

4-5 klipiller og et glass vann litt før alle måltider. Det fyller opp i magen slik at en spiser mindre.

Minisofie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg tenkte bare at jeg skulle skrive inn en adresse her som de som ville kunne se på..

ei venninne roste denne siden. den er jo et tips til de som vil ta av vekt da.

http://www.slankere.com

der kan man opprette en slankedagbok, og slanke seg i 'fellesskap'!

kan tilføye at det er en seriøs side. ingen 'undervektige' får lov til å ha side der. (det regnes ut via BMI)

vet ikke om det var noe til hjelp, men har hørt mange positive ting om denne siden! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt ibalanse-boken, og det angrer jeg på. Dette kostholdet blir litt for "fanatisk" for meg, da holder jeg meg heller til litt mer Grete Roede-spising.. Det står også i boka at dette er et kosthold man skal ha resten av livet.. hjelp sier jeg da, jeg hadde ikke orket å spise slik mat hele resten av livet. Men det er sikkert en super "diett", og jeg vet det er mange som skryter av den... Men det er ikke noe for meg. icon_smile.gif

_________________

Jetz icon_rolleyes.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Jetz den 2002-03-06 22:48 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei icon_smile.gif

Ser at det er flere enn meg som "snuser" litt på kosthold med lav GI. Vet noen om det finnes en mailingliste e.l. hvor man kan støtte hverandre?

Vet ikke helt om slankere.com er saken for meg, da jeg pga tidligere spiseforstyrrelser ikke bør slanke meg men heller legge om livsstilen med knøttsmå skritt.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

tenkte jeg skulle tillegge at slankere.com er ikke 'bare' et slankested. der er det et sted man prøver å gå ned kg ved hjelp av mosjon og et sunt kosthold!

og når man har nådd vektmålet så prøver man å stabilisere!

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt boka "naturlig slank" og prøver å legge om til et kosthold med lavere GI. Synes all "middelhavsmaten" virker litt vanskelig å legge om til, og i den forbindelse lurer jeg på om noen her har tips til litt enklere/mer varierende middager med lav GI?

En mailingliste til å dele erfaringer om dette hadde vært fint... icon_smile.gif

Tone S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt denne boken, er enig i at oppskriftene er litt vel middelhavske. Kan tenke meg oppskrifter o.l. for mat med lav GI men mer norsk vri.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...