Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #1 Del Skrevet 1. mai 2009 Mamma og de var i utlandet og kjøpte med et hårbånd til meg. Sånn type som er veldig bredt/posete på toppen så det nesten blir et slags skaut. Man får iallefall skjult mye hår under det på en dårlig hårdag. Husker at de solgte det mange steder her til lands ifjor/forfjor, men er det helt ut å gå med det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 1. mai 2009 #2 Del Skrevet 1. mai 2009 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k1kk1 Skrevet 1. mai 2009 #3 Del Skrevet 1. mai 2009 Eg har et som jeg går med av og til når jeg bare skal til en venninne og kan fikse meg ordentlig der og jeg har dårlig tid. Går få busser her. Men ellers ville jeg egentlig ikke brukt det, med mindre jeg skal bruke det til noen bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 2. mai 2009 #4 Del Skrevet 2. mai 2009 De selger nå sånne på Glitter, ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Blaise Skrevet 2. mai 2009 #5 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg kan godt bruke mine ennå jeg. Synes de ser helt ok ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solblomst Skrevet 2. mai 2009 #6 Del Skrevet 2. mai 2009 Om det er ute eller ikke vet ikke jeg, men jeg synes du godt kan bruke dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #7 Del Skrevet 2. mai 2009 Noen som har bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå