tuji Skrevet 18. juli 2003 #1 Del Skrevet 18. juli 2003 ...for der ble sprinkleranlegget utløst i går, så det er masse vannskader i kirken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 18. juli 2003 #2 Del Skrevet 18. juli 2003 Det er kjempe trist, for det er en nydelig kirke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 18. juli 2003 Ja, det er en fin liten middelalderkirke. De fikk nytt sprinkleranlegg for noen dager siden, men hadde glemt å si fra til brannvesenet at det var vanntåkeanlegg. Når det ble utsløst og brannvesenet kom, trodde de at de så røyk, men det var bare vanndamp. I.o.m at de ikke var informert om bytte av anlegg, fikk de ikke skrudd det av tidsnok...tabbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. juli 2003 #4 Del Skrevet 18. juli 2003 En tragedie Jeg sa det til gubben da vi så det på nyhetene, "Å jeg håper ingen av jentene på KG skal gifte seg der i sommer..." Men jeg kan ikke huske å ha hørt om noen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2003 #5 Del Skrevet 31. juli 2003 Heldigvis er alt i orden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. juli 2003 #6 Del Skrevet 31. juli 2003 Så flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå