Lizz84 Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Digga denne: http://www.net-a-porter.com/product/39101# Hva synes dere?
Gjest Christabelle Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 (endret) Den var kjempefin! Et lite tips bare. Når du bruker så mye penger på en veske, så lønner det seg å velge en som er tidløs (svart/hvit/beige/brun). Det er fort gjort å endre smak, slik at du ikke lenger liker vesken. Neste år kan det hende du ikke liker bronse Edit: Med mindre du har mye penger Endret 30. april 2009 av Christabelle
Gjest Gjest_Lotte_* Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Den var rett og slett lekker. Når det er sagt så kunne jeg ikke tenkt meg å bruke så mye penger på en veske ... men det er snakk om prioriteringer ... Jeg bruker mye penger på kunst, møbler og lamper - så jeg er egentlig ikke et hår bedre Den dyreste vesken min kjøpte jeg for 4000 kroner i København for et par år siden.
Gjest Bond Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Nok veldig utrendy av meg, men jeg synes det blir for bling-bling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå