Gå til innhold

Er du A eller B-menneske?

Salt

A eller B-menneske?  

1. 1. A eller B-menneske?

• A-menneske
      8
    • B-menneske
      47
    • Ingen av delene/en kombinasjon
      16

Anbefalte innlegg

Var litt usikker på i hvilket forum jeg skulle poste denne avstemningen, men det er jo helse, så...

Er dere her på KG A- mennesker, B- mennesker eller en slags kombinasjon? Selv er jeg A, har ingenting imot å stå tidlig opp om morgenen og bare nyte stillheten og freden....ahh! Hva med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Hvis du slår opp ordet "B-menneske" i ordboken' date= så er det bilde av meg."

Meg også..... :ler:

Sover leeenge på morgenen, og er en skikkelig latsabb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muslingen

Jeg er en blanding, tror jeg. :lol:

Før jeg fikk barn, var jeg veldig glad i å sove lenge. Men da tuppa kom til verden MÅTTE jeg stå opp tidlig. Til å begynne med var det såååååå tungt. Men nå syns jeg det er greit. Synes at halve dagen er borte hvis jeg en sjelden gang får sove lenge. :) Jeg er en sånn som spretter ut av senga og begynner å støvsuge, bake, osv... Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er et fullstendig A-menneske.. :wink:

Noe av det mest avslappende som finnes er å stå opp tidlig, nyte stillheten, gå seg en tur i naturen.. Soloppgang er det allikvel sjelden jeg får med meg, dessverre! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kombinasjon!

Våkner tidlig og elsker lange late morgener, med avis, kaffe, solen som kommer msygende inn vinduene, sitte på trappen og ta morgenrøyken mens huset og resten av verden sover.

Legger meg sent og elsker det å sitte på verandaen og nyte den stille kvelden, se Sommeråpent i reprise på NRK2, ta et glass hvitvin og bare sulle rundt i et sommervarmt hus.

Resultat? Alltid i underskudd på søvn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en kombinasjon, selv om jeg helt klart er mye mer B enn A (minimalt med A). Selv om jeg ikke har barn liker jeg ikke å sove så lenge i helgene lenger. Føler at jeg sover bort fritiden. Er heller ikke oppe fult så sent om natta lenger, nettopp fordi at det da ender med at jeg sover alt for lenge utover dagen. Prøver å finne en middelvei.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok en kombinasjon her også. Noen ganger kan jeg sove leeenge om morgenen, mens andre ganger er jeg oppe før fuglene står opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er B-menneske!

Elsker å sitte opp om natta når det er stille.

Men jeg liker også å komme meg opp litt tidlig da. En dårlig kombinasjon egentlig. Det holder ikke med 3 timer søvn liksom.

Hvis jeg måtte velge mellom natta og tidlig morgen, så måtte det ha blitt natta tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Kombinasjon jeg også....A- menneske om kvelden (legger meg tidlig) og B-menneske om morgenen...... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utpreget B-menneske, eller skal jeg si F G? :lol:

Når andre mennesker legger seg om kvelden, da begynner jeg å våkne til liv. Når andre mennesker står opp om morgenen, da går kanskje jeg og legger meg :roll:

Fryktelig slitsomt egentlig, når man må legge seg tidlig fordi man skal på ferie.....

Og når man snur døgnet på hodet i helger og ferier....Like hardt å ta seg inn igjen.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig A-menneske :) Jeg liker å være tidlig oppe, våkner som regel i 05.00-06.00-tiden og legger meg nesten rett etter Barne Tv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig B her. Men jeg har opplevd A, noen ganger henger jetlag i kroppen 2-3 uker, så jeg våkner helt uthvilt og pigg klokka 8.. og går i koma før 9 om kvelden. Syntes det var merkelig først, husker jeg tenkte "hva i all verden er det folk tar seg til klokka 8 på morran hvis de ikke skal noe??" Men det var litt deilig også, den biten med å føle seg så uthvilt så tidlig.

Til vanlig er jeg så trøtt om morran at det er pinefullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt B-menneske , kul umulig å komme seg i seng - spesielt nå på sommeren. Men må jeg så klarer jeg å komme meg opp i sjeplig tid .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-En kombinasjon.- Eeeelsker å sitte oppe lenge, høre musikk, skravle i tlf. med mennesker som enda er oppe.........men synes også at lange morgener er fine;- kaffe, avis,baguetter og nyheter.

-Dumt at det ikke kan kombineres i det lange løp! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...