Gjest gjestE Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Sommeren står snart for tur, og bikini-problemet viser igjen sitt åsyn. Har i alle år slitt med å finne en bikini jeg er skikkelig fornøyd med. Jeg har små pupper, så med trekantbikini ser det ut som jeg er helt flatbrystet. Synes dette er veldig dumt, da det finnes utrolig mange trekant bikinier med kult design. Har i mange år brukt push-up bikini, men føler meg liksom ikke helt fresh i det heller. Trenger tips til hvor jeg kan finne en bikini som jeg kan være fornøyd med, gjerne mer enn en sesong. Jeg bruker 75a eller 70b i bh og ca. 36 i truse (må som regel kjøpe topp og underdel hver for seg). I fjor kikket jeg på triump, men fant ikke noe, kikket også i en annen undertøysforretning som jeg ikke helt husker navnet på (den var i Oslo, og finnes kun noen få i store byer) i tillegg til alle andre store kjeder som hm, cubus osv. Noen som har tips til hvordan jeg kan finne en bikini jeg kan føle meg vel i?
Gjest Mea Culpa Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 (endret) Naa faar man kjoept trekant-bikini med padding, kanskje det hadde vaert noe? Ellers saa kan du jo proeve en topp med rysjer eller en som er stormoenstret, det faar puppene til aa se stoerre ut. Endret 30. april 2009 av Mea Culpa
Gjest Kråkaa Skrevet 1. mai 2009 #4 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har rosinmugger og kjøpte for ett par år siden en sånn tre-kant bikini med padding. Den er sort med hvitt kronglete blomstermønster på så den går ikke så fort ut på dato. Den funka fint til meg
Gjest Naria Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Nå ser jo trekant-bikinier helt klart best ut på kvinner med små bryster.
Ambivalent Skrevet 1. mai 2009 #6 Skrevet 1. mai 2009 Jeg synes små pupper er det som ser best ut i bikini jeg! Slik som denne, eller en helt enkel trekantbikini.
Gjest Stjernedryss Skrevet 1. mai 2009 #7 Skrevet 1. mai 2009 Jeg har små pupper, men synes trekantbikini bare får det til å se ut som jeg ikke har pupper. Pushup bikini er det som ser best ut på meg i hvertfall. Veldig vanskelig å finne bikinier som sitter fint på når man har små pupper dessverre. Eller det de bikiniene som er nesten som trekant men litt kraftigere rundt hele og med padding ganske greie da.
k1kk1 Skrevet 1. mai 2009 #8 Skrevet 1. mai 2009 Syns de med små bryster e heldig for de faktisk kan gå i bikini. Mine e veldig store (D) og henger en god del, så de trekant overdelene kan jeg ikke bruke fordi jeg må løfte brystene sånn at det blir et stort ress i nakken og jeg får ondt av både vekten og gnagsår av stropene. Har prøvd sånn bh-bikini, men da bare detter de ut av med en gang jeg svømmer eller legger meg ned. Så blir nok bare badedrakt på meg. Men de selger sånne som en kan legge under bh'er i hvert fall for å få de til å se større ut. Jeg husker ikke hva de heter, så der kan jeg ikke hjelpe deg..
Gjest Chosa Skrevet 4. mai 2009 #9 Skrevet 4. mai 2009 Jeg bruker som regel trekant-bikini og jeg har små pupper, synes det er det som funker best jeg
Møffi Skrevet 4. mai 2009 #10 Skrevet 4. mai 2009 Jeg bruker som regel trekant-bikini og jeg har små pupper, synes det er det som funker best jeg Jeg også, syns det blir for teit med push up, alle ser/vet jo at jeg har små pupper, hvorfor late som om de er større da?
Gjest gjestE Skrevet 4. mai 2009 #11 Skrevet 4. mai 2009 Jeg personlig prøver ikke å vise at jeg har større pupper enn jeg egentlig har ved å bruke push-up bikini, men det får meg til å føle meg mer vel når det ikke er helt flatt foran. Synes det er fint med sånn halvtrekant bikini som har spiler og litt innlegg, men som ikke har helt samme form som vanlig push up bikini. Noen som har sett noe ala det? Vurderer å ta en skikkelig bikini-shopping-runde i Oslo til helgen. Noen som har forslag til butikk jeg bør oppsøke?
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 #12 Skrevet 4. mai 2009 Jeg personlig prøver ikke å vise at jeg har større pupper enn jeg egentlig har ved å bruke push-up bikini, men det får meg til å føle meg mer vel når det ikke er helt flatt foran. Synes det er fint med sånn halvtrekant bikini som har spiler og litt innlegg, men som ikke har helt samme form som vanlig push up bikini. Noen som har sett noe ala det? Vurderer å ta en skikkelig bikini-shopping-runde i Oslo til helgen. Noen som har forslag til butikk jeg bør oppsøke? Jepp, jeg har en sånn en som du beskriver her, og den kjøpte jeg på H&M (i katalogen). Den har knyting i nakken, men en spenne/hekte på ryggen (altså ikke snøring her), også har den spiler og uttagbare pusup-innlegg, i tilegg til at den er ganske "tykt" foret ellers også (så jeg tok faktisk ut pushup-innlegget). Den er iallefall kjempefin på og er yndlingsbikinien min og jeg er ikke velsignet med så altfor stor pupper jeg heller (liten B). Den er kanskje 2-3 år gammel nå.. men jeg vil tro at de sikkert kan ha noe lignende nå også??
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. mai 2009 #13 Skrevet 4. mai 2009 Jeg også, syns det blir for teit med push up, alle ser/vet jo at jeg har små pupper, hvorfor late som om de er større da? Det er ikke for å late som puppene er større da, men i trekantbikini ser det jo ut som jeg ikke har pupper. Det samme gjelder BH egentlig, jeg er nødt til å bruke pushup for det er ikke noe annet som passer. Jeg kjøpte en sånn pushup med knyting i nakken på h&m. er fornøyd med den, den er også sånn formpresset så man slipper bulker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå