Gå til innhold

Dette blir en lang natt...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var en del russefløyter (bor i blokk i nærheten av sentrum), og tre russ som satt seg på fortauet rett utenfor vinduet mitt.. Men der var jeg vel bare uheldig. Etter en halvtime ble de hentet av en kar med et voldsomt anlegg.. Men han slo faktisk av musikken, tenkte vel at hele veien ikke ville bli vekt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg blir litt oppgitt over mennesker som bor midt i byen og samtidig forventer å ha det stille rundt seg. Ja, den var til deg, Gaby.

Er også uenig i forhold til russen, syns de skal få lov til å ha det gøy den ene måneden i året, de blir ferdig med russingen, mens sure mennesker fortsetter å være sure... :sjenert:

Edit: Glemte å si at alt var stille rundt meg selv om jeg har flere russ i nabolaget, og når jeg leser nettavisene ser det ut til at det ikke var russ som stod bak det lille som var av bråk.

Endret av Brunhilde
Skrevet

Det var fløytebråk her i gårkveld også, men en rask titt ut vinduet (fatta ikke at det kunne være russ her, så jeg måtte sjekke. De pleier liksom ikke velge seg lekeplassen midt i borettlaget) bekrefta at det var noen nabounger som hadde fått seg fløyter...

Natta har ikke vært stille og rolig, men det skyldes en småsyk guttunge som vekelsvis hosta og skreik når han våkna...

Med andre ord, lite utover det vanlige.

Gjest Glør
Skrevet

Jeg bor i ett lite hus midt i skauen, så her er det stille og rolig. Tror det er flere i denne tråden som burde flyttet til lignende omgivelser... Da jeg bodde midt i Oslo forventet jeg selvsagt også at det vil være litt bråk natt til fridager, spesielt i russetida.

Gjest Gaby
Skrevet
Jeg blir litt oppgitt over mennesker som bor midt i byen og samtidig forventer å ha det stille rundt seg. Ja, den var til deg, Gaby.

:hoho: Forventer da aldeles ikke at det skal være stille, da hadde jeg jo heller bodd på landet. Irriterer meg like mye over russen hvert år uansett ;)

Gjest Kråkaa
Skrevet
:hoho: Forventer da aldeles ikke at det skal være stille, da hadde jeg jo heller bodd på landet. Irriterer meg like mye over russen hvert år uansett ;)

Du skjønner det,irriterer man seg over reklame på tvn så er løsningen å kaste tvn ut ruta. Irriterer du deg over at naboen spiller høy musikk så er løsningen å flytte til Sibir.. :gjeiper:

Skrevet

Jeg var i frognerparken igår. Det var hyggelig! Veldig mange russ der men de forsvant etter hvert. Mange politibiler som kjørte gjennom parken hele tiden. Men det gikk stille og rolig for seg.

Skrevet

Men er det virkelig noe å irritere seg over? Jeg er russ i år da, men tidligere år har jeg ikke giddet å bruke energi på å irritere meg over litt uskyldig bråk.

Natt til første var det drikking og dansing. :)

Gjest Gaby
Skrevet
Du skjønner det,irriterer man seg over reklame på tvn så er løsningen å kaste tvn ut ruta. Irriterer du deg over at naboen spiller høy musikk så er løsningen å flytte til Sibir.. :gjeiper:

:fnise: Ja, og irriterer man seg over dårlig hårdag er det jo bare å amputere hele hodet.

Men er det virkelig noe å irritere seg over? Jeg er russ i år da, men tidligere år har jeg ikke giddet å bruke energi på å irritere meg over litt uskyldig bråk.

Natt til første var det drikking og dansing. :)

Jeg tåler mye bråk, siden det er fulle folk utenfor omtrent hver eneste natt her, så om det er russ eller andre folk som fester og tuller gjør ingen forskjell. Det er bare de fløytene som er så INNMARI i ørene mine :ler:

Er det virkelig bare jeg som får noia av fløytingen? Den er jo relativt konstant :fnise:

Skrevet

Jeg tror du har misforstått litt, eller så har du problemer med å forstå måtehold. ;)

På den annen side, så forstår jeg at enkelte virkelig hører til i KMM-klubben, dere om det.

Gjest Kråkaa
Skrevet
Jeg tror du har misforstått litt, eller så har du problemer med å forstå måtehold. ;)

På den annen side, så forstår jeg at enkelte virkelig hører til i KMM-klubben, dere om det.

Det var en kommentar som var ment å være ironisk og satt på spissen.

Jeg lurer nå litt på hva KMM- klubben er :klø:

Gjest Lily1
Skrevet

Hva er KMM-klubben? :klø:

Ellers vil jeg bare rapportere om en langt roligere natt enn det så ut til å bli da jeg startet tråden i går kveld. :)

Det gikk faktisk an å legge seg til å sove allerede i 3-tiden, og det er ikke så aller verst.

Og denne gangen våknet jeg ikke av krangling og hyling når festene sluttet heller, så da er det ingen grunn til å klage. ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Brunhilde er på krigsstien :fnise:

:ler:

Se opp for klysebombene hun spytter i alle retninger!

Skrevet

KMM = Kos Med Misnøye ;)

Gjest Lily1
Skrevet
KMM = Kos Med Misnøye ;)

Ahhh.... takk. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...