Gå til innhold

Dette blir en lang natt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det lagt opp til storfeiring i natt... 3 av naboene har fester (uten nabovarsel så klart), og det har startet så fint med fyrverkeri, bilalarmer som uler i eningen, og høylytt krangling.

Hvordan det blir utover natten aner jeg ikke, men det virker som om det skal bli virkelig livat...

Hvordan ser det ut til at deres natt til 1. mai blir?

Skrevet
Her er det lagt opp til storfeiring i natt... 3 av naboene har fester (uten nabovarsel så klart), og det har startet så fint med fyrverkeri, bilalarmer som uler i eningen, og høylytt krangling.

Hvordan det blir utover natten aner jeg ikke, men det virker som om det skal bli virkelig livat...

Stille og rolig.

Skrevet

Bor på en campingplass, og merkelig nok er det stille ennå. Er noen i en vogn litt bortenfor meg som sitter og snakker og tar seg en øl, men ut over det er det ikke et knyst.

Skrevet

Helt knyst. Naboen går tur med bikkja. Har sett ungkaren og skal legge meg og sove straks.

Skrevet

Har ikke hørt noe enda, til tross for at jeg bor i ei blokk midt i byen. Men jeg så mange naboer som kom bærende hjem med gigantposer med øl i dag, så det blir nok bråk ut over natta ja. Det var om ikke annet hengt ut et nabovarsel om ikke anna.

Skrevet

Sitter her ensom og alene da... Mannen tar seg en velfortjent fest ca. 30-45 minutters kjøretur unna, men selvsagt måtte det være den ene dagen jeg bobler over av gravidhormoner og virkelig skulle ønske jeg ikke var alene.

Utrolig nok er det stille hos leieboerne også. De har vel festet 5 dager i uka siden slutten av mars, så det hadde jeg virkelig ikke trodd...

Skrevet

Jeg bor midt i byen, og hører FLØØØØØYYYYYT og brøling og synging og enda mere fløyting. MÅ de virkelig ha fløyta plantet i kjeften på permanent basis??!

Her er det bare å stålsette seg, enda to uker igjen.

Helvetes russeunger. :kjefte:

Skrevet
Bor på en campingplass, og merkelig nok er det stille ennå. Er noen i en vogn litt bortenfor meg som sitter og snakker og tar seg en øl, men ut over det er det ikke et knyst.

Bor du seriøst på en camping plass?? permanent?

Gjest Mea Culpa
Skrevet (endret)

Som en hvilken som helst annen torsdagsnatt, men saa er heller ikke 1. mai fridag her i UK da. :tristbla: Derimot har vi fri den foerste mandagen i mnd., altsaa naa paa mandag. :jepp:

Endret av Mea Culpa
Skrevet

Her er det deilig stille og rolig :) Bor i utkanten av en storby men bare stille :) I LIKE :)

Skrevet
Jeg bor midt i byen, og hører FLØØØØØYYYYYT og brøling og synging og enda mere fløyting. MÅ de virkelig ha fløyta plantet i kjeften på permanent basis??!

Her er det bare å stålsette seg, enda to uker igjen.

Helvetes russeunger. :kjefte:

Hehe, jeg var i samme situasjon som deg i fjor på disse tider. I år bor vi fortsatt midt i byen, men nå har jeg blitt vant til støyen og klarer å se på russefeiringen som et fargerikt innslag i hverdagen (hvernatta...) som lover at det er vår i lufta. :)

PS: Ørepropper er en fin oppfinnelse!

Skrevet

Her er det helt stille.

Fikk melding av mamma i stad. De bor like ved en fin badeplass, og det hadde ravet rundt 100 ungdommer og flere russebiler forbi. Der blir det nok livat utover natta tenker jeg :ler:

Det kjipeste er at det nesten alltid ender opp i slosskamp og politioppmøte rett utenfor huset deres hvert år. Vi fant en kniv gjemt i postkassa vår en gang husker jeg...

Gjest gammel dame
Skrevet

Fra Majorstuen i Oslo:

Jeg så utrolig mange russ gå mot Frognerparken for et par timer siden, men siden har det vært forbausende stille. Stille før stormen?

Uansett, jeg overlever de få ukene i mai med russebrøl - og russebiler med ufattelige store lydanlegg (er det for høyt, er du for gammel :ler: )

Skrevet
Bor du seriøst på en camping plass?? permanent?

Jepp, mer eller mindre. Bodd her siden november.

Reiser bort i 3 måneder pga at det blir ekstremt dyrt da og det faktisk lønner seg for meg å ta permisjon å ta en lang ferie. Men etter det kommer jeg trillende tilbake antar jeg :)

Skrevet

Veldig fredelig, dama har dratt ut på nattklubb med en venninde, vår lille prinsesse sover, jeg leser litt på kvinneguiden og alt er stlille ute.

Annonse
Skrevet

Kjempe stille her og... Tenker at jeg skal legge meg nå...He-he..

Skrevet
Som en hvilken som helst annen torsdagsnatt, men saa er heller ikke 1. mai fridag her i UK da. :tristbla: Derimot har vi fri den foerste mandagen i mnd., altsaa naa paa mandag. :jepp:

Skulle til å si det samme! Var nettop på puben, og der var det de samme alkisene som vanlig ;)

Kan ikke si jeg savner russen, altså.

Gjest strykebrett
Skrevet

Her er det stille enn så lenge, men når byen stenger tenker jeg det blir slutt på det. Har en nabo som er veldig glad i tidlig 90-talls dance så jeg regner med det blir litt Ace of Base eller lignende her om ikke lenge.

Sannelig bra at jeg er typen som kan sove gjennom hva som helst :)

Skrevet

Her har vi utnyttet at det er fri i morgen og glant på tv og spilt PS3 til langt ut på natta/morgenkvisten. På tide å køye snart, kanskje. :)

Har ikke vært så utrolig mye bråk her heller, til tross for at vi bor i sentrum av Oslo.

Gjest Gjest
Skrevet

Bor rett ved Valle Hovin i Oslo, ikke noe bråk her i natt.

Gruer meg mer for at barnehagen i nærheten skal ha sommerfest, ifjor sang de karakoe... Men de fortjener en fest, så en dag i året får gå!

(verre med nabo over som synger noen sentimentale og dramatiske serenader for sine gjester klokken 01 på hverdager... skjønner ikke hva han synger for det er på fremmed språk, men sangen høres veldig trist og dramatisk ut)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...