lillmy Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Jeg har begått den idiotiske tabben av å bruke epilator for å fjerne hår fra armhulene. Nå har deler av det område hovna opp og det er masse røde prikker som svir. Det ser drit ekkelt ut og gjør vondt. Jeg skal ut i morgen og hadde tenkt å gå rundt med singlet. Hva gjør jeg nå? PS: noen som vet hvordan man kan få armhulene til å bli lysere? Føler at huden der er alt for mørk.
Gjest mumlen Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Hei! Dette går over:) Det roer seg sikkert ned til i morgen. om du har noe antibakteriell krem eller ansiktsvask eller noe lignende ville jeg hatt på det så du evt får bort bakterier som kan lage mer iritasjon.. og ikke ha på deo før det har grodd. smør heller på en eller annen mild krem. men gjorde det ikke syyykt vondt? hilsen en epilatør:)
lillmy Skrevet 30. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2009 Hei! Dette går over:) Det roer seg sikkert ned til i morgen. om du har noe antibakteriell krem eller ansiktsvask eller noe lignende ville jeg hatt på det så du evt får bort bakterier som kan lage mer iritasjon.. og ikke ha på deo før det har grodd. smør heller på en eller annen mild krem. men gjorde det ikke syyykt vondt? hilsen en epilatør:) Takk. Jeg håper virkelig at det roer seg ned til i morgen, vil ikke gå rundt med genser i varmen. Nei, det gjorde ikke sykt vondt selv om det var litt vondt, gjør mer vondt nå. Er vant til å bruke epilator på beina fra før av og føler derfor ikke like mye smerte. Man må jo lide litt for skjønnheten og Tror jeg skal holde meg til høvel fra nå av
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Jeg bruker epilatur under armene. Ja, det gjør SYKT vondt første gangen(altså når man har alle hårene der), og jeg sprer det gjerne ut over et par dager og tar bare litt og litt. Første gangen jeg gjorde det tok jeg alt på en gang og da svidde det sånn at jeg ikke hadde lyst å gjøre noe annet enn å henge armene ut vinduet for å få kald luft dit for å kjøle det ned. Det svidde i nesten 12 timer, men så gav det seg. Så lenge man er flink å etterfølge så gjør det ikke vondt i det hele tatt. Hårene vokser jo ut i forskjellig hastighet, så det er bare litt som tas om gangen om man er flink. Jeg bruker ikke å måtte etterfølge mer enn en gang i uka ca, og da er det enda så lite hår der at det ikke kan ses på avstand. Det er helt fantastisk, for man behøver aldri å bekymre seg for synlig "ettervekst". Jeg syntes faktisk det er verre å etterfølge på leggene enn under armene. Etter hvert blir hårsekkene under armene mine så løse at jeg nesten kan plukke/skrubbe av hårene med en skrubb. Men akkurat der er det kanskje bare underarmene mine som er sære, haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå