Strawberrygirl Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Dama til brodder'n er 18 år, men hun har ingen venninner for hun gav slipp på dem for å flytte til hjembyen til han ( dummeste hu gjorde mener nå jeg). Men jeg prøver jo å være en slags venninne, men jeg er jo ca 8 år eldre enn henne, så vi er jo ikke helt på samme plan i livet, til tross for at hun er veldig voksen.. Det jeg lurer på er om noen vet av en nettside der man kan skaffe seg venninner? Jeg har foreslått at hun kan melde seg på kurs eller noe lignende, men hun vil ikke.. derfor tenkte jeg å foreslå nettet.. er jo ofte lettere å skaffe seg venner over nett dersom man er veldig sjenert...
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Kan hun ikke skaffe seg venner gjennom skole eller jobb? Fritidsaktiviteter?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Har hun spurt deg om hjelp? Hvis ikke ville jeg ikke brydd meg utover det å være en venn selv. Å bli fortalt at og hvordan man skal bli kjent med folk tror jeg få setter pris på med mindre de har tatt opp problemet selv.
Strawberrygirl Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2009 Hun har spurt meg om hjelp for hun føler seg ganske ensom til tider. Hvertfall når bror min er sammen med kameratene hans. Hun er ganske sjenert og har vanskelig for å komme i kontakt med andre (dette også pga mye problemer hun har hatt tidligere). Har foreslått at hun kan melde seg på kurs o.l. men hun vil ikke. De i klassen sier hun ikke er noe særlig...
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2009 #6 Skrevet 2. mai 2009 Hvor bor hun? Hva med å søke etter venninner her? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå