Gå til innhold

Irritert Donpedro

Fremhevede innlegg

Gjest Zirine
Skrevet

dorian - Hun der var rimelig løsningsorientert, det må'n si ja :hoho:

donp - jeg vet og er enig. Hva mener du er den beste løsningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..vi kan ikke bruke rasismeparagrafen her, men å bevisst spore av tråder med tull og tøys har vi regler mot. Kanskje vi kan bli strengere i bruken av den, men vi er litt avhengig av tips om slike ting. Ikke alt vi får med oss.

En litt annen ting er at vi heller ikke skal diskutere person, noe jeg ser noe av i denne tråden.. :wink:

Gjest Zirine
Skrevet

Hege

Nei, men vi sier ikke HVILKEN person :briller:

Forresten - hvis man har en tråd hvor man diskuterer debatteknikk, vel, da MÅ man nødvendigvis diskutere person :sjarmor:

Skrevet

Ingen av oss har tilkjennegitt HVEM vi snakker om - det er da vel ikke vårt problem at moderator er så irriterende glup at vi blir avslørt...... :oops:

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg vet om en bruker som ALDRI dikuterer person.

Brukeren diskuterer nemlig alle kvinner under ett... :sjarmor:

Skrevet
Jeg vet om en bruker som ALDRI dikuterer person.

Brukeren diskuterer nemlig alle kvinner under ett... :sjarmor:

jeg også............... :sjarmor:

*synger falskt* ...... jeg veeet om en urteit mann....... en som har levd for leeeeenge.........

Skrevet

Hehe..ingen sak i vite hvem det snakkes om, temaet har nemlig vært oppe utallige ganger før :ler:

Temaet avsporing av tråder er bra, så diskuter i vei. På generelt grunnlag. Synd om den skulle måtte stoppes på grunn av persondebatt. Kanskje tråden heller burde ligge på generell debatt, forresten?

Skrevet

Hege - what can I say? - du er så lur at det er på grensen til det plagsomme :D

Gjest Poirot
Skrevet

Flytt i vei! :D

Forresten: kan dere ikke ha et eget temaområde for "vi som hater kvinner"?

Så er det lettere å sile ut de innleggene jeg ikke gidder å lese.

Men seriøst: Jeg synes deter interessant og tildels artig å diskutere kvinnesak/kvinnesyn med folk (oftest menn, da) som har sjokkerende meninger. En diskusjon får man tåle. Men her på kg dikuteres ikke dette temaet, det bare øses ut av (ifølge noen) almenn kunnskap.

Skrevet

Tja, vi har jo gruppa "Skråblikk" til litt spesielle meninger og generaliseringer, men dit er det lettere å flytte hele tråder med skråblikktanker. Enkeltinnlegg blir verre, men er de for ille blir de jo vurdrert slettet eller redigert. Som sagt, tips oss, så ser vi på det :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jenter da!

Tror dere ikke han sitter og humrer i skjegget sitt over at dere går på limpinnen med begge tøflene hver gang??

Synes forresten at denne navnløse har bedret seg litt jeg... har han ikke det da?

Men jeg er enig, mange av inleggene er grusomt irriterende, i hvert fall når poengene i de videre kommentarene hans blir mindre og mindre saklige etter hvert som det viser seg at han faktisk ikke har hold eller belegg for det han sier *s*

Men dette er da ikke noe å sladre til moderator om. Alt her inne er jo bare ord allikevel. Dere må da tåle at noen synes det er ufattelig morsomt å provosere, og særlig når de blir sittende igjen med alle poengene hver gang.

Jeg har en sønn som holder på sånn med lillesøstra si - som er femten - og hun går på hver gang, og han kooooooooooooser seg. Jeg har bedt henne la være å bry seg, men greier hun det - å nei da! Hun gir ham full pott hver eneste gang.... han ler, og hun blir sinna...

Gjest Zirine
Skrevet

Si meg mysan - leser du ikke personlige meldinger??

:dytte i ryggen:

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg har ikke sladret, jeg har sagt min mening.

Må gjøre det her, kan ikke akkurat si til vennene mine at "på kg-guiden i går, så..." :oops:

Driter i om noen morer seg eller ei.

PS Hadde også en sånn bror. Når jeg overså han, kunne han holde på i timesvis, så det hjelper ikke alltid... :evil:

Gjest gjest1
Skrevet
Si meg mysan - leser du ikke personlige meldinger??

:dytte i ryggen:

Nei aldri - er det noe jeg burde begynne med? Ok, da går jeg inn der med en gang...

Skrevet

:ler:

Nei, Mysan...tror ikke vedkommede som ikke har et navn fordi vi ikke snakker om han eeeegentlig men generelt settathvissåfremt rundt en bruker som ikke er reell men dog, klør seg i skjegget.

Jeg...tror ikke vedkommede som er høyst generell og altså en eksemplisifering av et gitt fenomen har fått skjegg. Generelt sagt, altså...generelt og overhodet tiltenkt en annen enn den det måtte angå...

:skjegg: :skjegg: :skjegg: :skjegg: :skjegg: :skjegg:

Maiken (skjeggfri)

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, Mysan...tror ikke vedkommede som ikke har et navn fordi vi ikke snakker om han eeeegentlig men generelt settathvissåfremt rundt en bruker som ikke er reell men dog, klør seg i skjegget.

Jeg...tror ikke vedkommede som er høyst generell og altså en eksemplisifering av et gitt fenomen har fått skjegg. Generelt sagt, altså...generelt og overhodet tiltenkt en annen enn den det måtte angå...

:skjegg: :skjegg: :skjegg: :skjegg: :skjegg: :skjegg:

Maiken (skjeggfri)

Hvis du leser noen av innleggene hans som omhandler andre ting enn hvor udugelige kvinner er, så vil du se at han er ganske oppegående, og nødvendigvis har noen år på baken, om enn ikke mange, men nok til å kunne gro skjegg. Sannsynligvis er han noe utdannet også, eller i ferd med å bli det. Det er derfor jeg tror han humrer i skjegget skjønner du... 8)

Skrevet

Hvem sine innlegg da?? Skjønner ingenting jeg :rodme:

Maiken (kan også bli ordentlig kvasifilosofisk når beruset. Tar høy grad av selvkritikk på det :kgsmil: )

Skrevet

Hehe... Hvis jeg en dag satt med en trang til å irritere noen, hadde dett vært stede jeg hadde gjort det på. Men så har jeg vel kanskje også klart å terge på meg noen her uten mening også.

Gjest Poirot
Skrevet
nødvendigvis har noen år på baken, om enn ikke mange, men nok til å kunne gro skjegg. Sannsynligvis er han noe utdannet også, eller i ferd med å bli det.

Jepp.

Eller tror han er utdannet, eller bruker litt opplysninger fra hist og pist til å virke lærd ovenfor folk som ikke vet bedre. Men kan nok mer enn amnge andre.

Skrevet

Du kan da vel ikke si møkkakjerring? Jeg ble slettet engang da jeg brukte ordet "hespetre" og det er da i samme ligaen?

Jeg synes at kvinner kan kategoriseres som en gruppe, og at rasismeparagrafen også skal ramme hets som er rettet mot grupper (når generalisert som gruppe) iverfall når det er gnaging og gnaging på det samme om igjen. En slik gruppe-praktis vil da la moderatorer begrense grunnløst hets.

Ikke misforstå, jeg synes det er greit å diskutere kvinner og xxx, men ikke "hva skal dere gjøre med at prisen på horer i oslo går ned, i forhold til konkurransen med de utenlandske som er mye yngre og slankere og penere enn norske jenter" som insinuerer at alle norske jenter er horer og uattraktive samtidig.. Og den evindelige tralten med "stakkars dere som ikke skjønner noe" i hvert innlegg, som ikke er noe bidrag til debatt men bare grunnløs trakassering. Og ja, han fisker etter gode innlegg, men hvem gidder å engasjere seg særlig for å legge mot slikt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...