Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jullia
Skrevet

Kjæresten min er ekstremt usosial. Han har ingen ordentlige venner, og ganske lite kontakt med familien sin. Han er ikke asosial eller spesielt sjenert, men han er bare ikke interesert i å omgåes andre mennesker (unntatt meg da). Han hater å gå i sosiale sammenkomster. og det er umulig å få ham med meg når jeg skal treffe venner eller familie. Vi har det veldig fint sammen, men jeg savner å ha ham med meg når jeg er sammen med andre mennesker også. Synes dette begyner å tære på forholdet vårt, og er ikke sikker på om dette er noe jeg kan akseptere i det lange løp. Noen med liknende erfaringer, eller tanker omkring problemstillingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjæresten min er ekstremt usosial. Han har ingen ordentlige venner, og ganske lite kontakt med familien sin. Han er ikke asosial eller spesielt sjenert, men han er bare ikke interesert i å omgåes andre mennesker (unntatt meg da). Han hater å gå i sosiale sammenkomster. og det er umulig å få ham med meg når jeg skal treffe venner eller familie. Vi har det veldig fint sammen, men jeg savner å ha ham med meg når jeg er sammen med andre mennesker også. Synes dette begyner å tære på forholdet vårt, og er ikke sikker på om dette er noe jeg kan akseptere i det lange løp. Noen med liknende erfaringer, eller tanker omkring problemstillingen?

Hei, Eg er heller ikke så veldig gira på å bli med på fester og lignende, eg liker meg best hjemme/ute med få gode venner. Liker meg ikke der det er mange folk rett og slett. Men tar meg sammen på viktige ting, og biter bare tenna sammen fordi eg vet det er viktig for dama/vennen/familien at eg kommer.. Be han tenke seg litt om og se hvordan det får deg til å føle. Da du sikkert ser de andre rundt deg sammen med sin kjære og savner han veldig veldig da. Synest han burde manne seg opp og vise at han bryr seg om deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...