Gjest Jan Skrevet 18. juli 2003 #1 Skrevet 18. juli 2003 Kjæresten min ønsker å redusere brystene sine. Hun er ikke plaget av tyngden på de, men synes de henger litt og er for store. Vi har kikket litt på div. nettsider for klinikker og jeg blir litt provosert av før og etter bildene. Hvis dama på disse bildene trenger brystreduksjon tror jeg veldig mange føler de trenger.... Selvfølgelig kan denne dama ha helseproblemer ang. størrelsen, men er det bare pga. utseendet så synes jeg dere jenter skal ta det med ro. Jeg synes dere er fine i alle størrelser jeg.. http://www.askimklinikken.no/brystreduksjo...brystloeft2.htm
Gjest Poirot Skrevet 18. juli 2003 #2 Skrevet 18. juli 2003 Er mulig størrelsen er er problem her, minner om noen jeg kjenner... Men takk for snille ord Jan!
VesleBråka Skrevet 19. juli 2003 #3 Skrevet 19. juli 2003 Se på høyre brystvorten på det første settet, bildet til høyre... den har jo sklidd helt ut jo :o
Gjest Poirot Skrevet 20. juli 2003 #4 Skrevet 20. juli 2003 Se på høyre brystvorten på det første settet' date=' bildet til høyre... den har jo sklidd helt ut jo :o[/quote'] Jeg har søkt på dette temaet tidligere, og bildene fra dette opersjonsstedet er IKKE blant de beste eksemplene.
Gjest sunshine-t Skrevet 22. juli 2003 #5 Skrevet 22. juli 2003 jeg har selv tenkt på reduksjon og løft og sett litt rundt på nett etter info. men hallo.... jeg hadde aldri lagt meg inn her, basert på reaksjonen min etter å ha sett bildene.. stakkars dame sier jeg bare. hun har det kanskje bedre enn tidligere, men likevel.. nei....fysj og fysj
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå