Kamilia Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Vi drar til Costa del Sol i morgen, skal gifte oss neste lørdag der. I dag skulle jeg hente kjolen min, som skulle vært ferdig tilpasset og klar til avgang. Men den gang ei! Butikkdamen hadde satt feil dato på den, så den var ikke kommet tilbake fra sydamen som skulle ordne dette. Hva gjør man i en sådan situasjon? Jeg reiser i kveld, har ingen kjole og alt tilbehøret som er kjøpt, er tilpasset akkurat den kjolen. Grrr! Noen som har gode ideer? Anyone?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Huffda! Det var leit! Har dessverre ingen gode tips til deg... Du får prøve å lete etter en ny kjole når du kommer frem. Trenger jo ikke nødvendigvis å være annet enn en hvit fin sommerkjole. Skjønner veldig godt at du er frustrert nå!
Gjest Juju_ Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Hvis sydamen ikke bor for langt unna, kan du jo kanskje få hentet denne hos henne, og få sydd den om når du kommer fram til syden?
Kamilia Skrevet 30. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2009 Har allerede hatt 217 panikkartede telefonsamtaler til sydamen, men hun er dratt på langhelg i gokk et sted, og er ikke å få tak i. Så der sitter jeg med en tiara og et par sko som er tilpasset middelalderkjolen til Agape, garantert det ene merket som IKKE er å oppdrive i Spania. Skal jeg få angstanfallet NÅ, eller skal jeg vente 5-6 minutter til?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Har allerede hatt 217 panikkartede telefonsamtaler til sydamen, men hun er dratt på langhelg i gokk et sted, og er ikke å få tak i. Så der sitter jeg med en tiara og et par sko som er tilpasset middelalderkjolen til Agape, garantert det ene merket som IKKE er å oppdrive i Spania. Skal jeg få angstanfallet NÅ, eller skal jeg vente 5-6 minutter til? Åh, hjelpes. Jeg hadde nok blitt fly forbannet... Er det noen annen måte du kan få kommet deg inn i systuen hennes? Noen andre som evt jobber der og kan låse opp til deg? Ingen andre muligheter til å få tak i henne?
Kamilia Skrevet 30. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2009 Får ingen svar på telefonen hennes, og det er kun hun som jobber der, så det er ingen andre som kan hjelpe her. Noen ganger overgår virkeligheten ethvert scenario man kan lage i eget hode...
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #7 Skrevet 30. april 2009 Får ingen svar på telefonen hennes, og det er kun hun som jobber der, så det er ingen andre som kan hjelpe her. Noen ganger overgår virkeligheten ethvert scenario man kan lage i eget hode... Jah... Dette er vel det man kan kalle worst case scenario med tanke på brudekjole... Du kan jo eventuelt gjøre enda mer research. Vet du noe om hvor hun bor eller hvem som kan kjenne henne? Vet muligens brudesalongen det? Slik at du kunne sporet henne opp på et vis... Kan jo hende at en eller annen har en ekstranøkkel. Ellers ville jeg ha kontaktet brudesalongen. Gått innom der og prøvd kjoler så det sto etter... Kaaanskje de har flere modeller av kjolen din inne...? Hvis ikke må du kanskje bare ta det beste du finner der. Om litt tilpassing må til får de på brudesalongen ta ansvar og finne en syerske som kan stille opp på FLEKKEN.. Dette må naturligvis brudesalongen dekke, da problemet er deres.
Gjest madam_mim Skrevet 30. april 2009 #8 Skrevet 30. april 2009 Er det mulig?? Ajajaj, jeg hadde vært i stand til å drepe Men jeg tenker det er vel ikke annet å gjøre enn å gråte fra seg og kjøpe ny kjole når dere ankommer varmen :klø: Når vi giftet oss i september var det 17 grader og jeg ble veldig varm i den kjolen...Jeg tenker lett flagrende kjole og høyhælte sandaler til bryllup i sydensol De har helt sikkert fine kjoler der du skal Min Agape 1060-kjole i str 38 høyde 160 cm henger på veggen her, urenset enda I den grad det hjelper
Kamilia Skrevet 30. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2009 Har ikke den minste sjans til å få gjort mer. Har ringt alle jeg kjenner, alle jeg ikke kjenner og et par tre stykker jeg ikke VIL kjenne, alt uten suksess. Er nå bare en halvtime til jeg må dra for å komme meg til Trondheim, så ethvert forsøk på å korrigere problemet her, er dødfødt. Blæh!
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #10 Skrevet 30. april 2009 Har ikke den minste sjans til å få gjort mer. Har ringt alle jeg kjenner, alle jeg ikke kjenner og et par tre stykker jeg ikke VIL kjenne, alt uten suksess. Er nå bare en halvtime til jeg må dra for å komme meg til Trondheim, så ethvert forsøk på å korrigere problemet her, er dødfødt. Blæh! Da er det vel ikke annet å gjøre enn å ønske deg lykke til med kjole-leting i Spania... Håper det ordner seg! Tenk på det deilige, at du skal til sol og varme for å gifte deg med din kjære :love: Lykke til med alt, og god tur!
Kamilia Skrevet 30. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 30. april 2009 Er det mulig?? Ajajaj, jeg hadde vært i stand til å drepe Men jeg tenker det er vel ikke annet å gjøre enn å gråte fra seg og kjøpe ny kjole når dere ankommer varmen :klø: Når vi giftet oss i september var det 17 grader og jeg ble veldig varm i den kjolen...Jeg tenker lett flagrende kjole og høyhælte sandaler til bryllup i sydensol De har helt sikkert fine kjoler der du skal Min Agape 1060-kjole i str 38 høyde 160 cm henger på veggen her, urenset enda I den grad det hjelper Tenker det blir løsningen. Må vel ta et stormløp innom brudebutikkene i Malaga og se hva de har på veggene som kan betales og tas med på flekken. Eller er det sånn på sånne butikker at man ikke kan få kjøpt noe pr tvert? *dårlig peil på brudebutikker*
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #12 Skrevet 30. april 2009 Da er det vel ikke annet å gjøre enn å ønske deg lykke til med kjole-leting i Spania... Håper det ordner seg! Tenk på det deilige, at du skal til sol og varme for å gifte deg med din kjære :love: Lykke til med alt, og god tur! :love: = ....
leirbål Skrevet 30. april 2009 #13 Skrevet 30. april 2009 Vet ikke om du har reist enda, men kan hun ikke ettersende kjolen med ekspress?
Gjest Juju_ Skrevet 30. april 2009 #14 Skrevet 30. april 2009 (endret) Kanskje du kan få sydamen til å sende den til der du skal? er jo mange byråer som sender over natten osv selv om det er til et annet land. Endret 30. april 2009 av Juju_
Musihus Skrevet 30. april 2009 #15 Skrevet 30. april 2009 Neiånei! Huff, nå fikk jeg skikkelig medfølelse.. Vet du, Agape HAR å finne en løsning som passer deg. Dette bør få etterspill også. Du har betalt for en kjole du kanskje ikke får ha på deg på bryllupet. Da bør Agape 1. Finne en ny kjole til deg (hvis de ikke kan oppdrive den gamle) 2. Gi deg penger tilbake. Du har mest sannsynligvis betalt kjolen din, og jeg synes du har all rett til å kreve tilbake noen (hvis de skaffer et tilfredsstillende substitutt) eller alle pengene tilbake ettersom de har gjort noe galt. Du skal i allefall ha kompensasjon!! 3. DE (og ikke du) burde ringe land og strand rundt for å finne sydama og kjolen din.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #16 Skrevet 30. april 2009 Hjelpes, skjønner godt du er frustrert jeg! hva sier de inne på brudesalongen da, håper de er imøtekommende og prøver å hjelpe så godt de kan! Jeg er forresten veldig nysgjerrig på hvordan kjolen ser ut, kan kan du legge ut en link så vi får sett den? Hvem er det som står for renholdet hos henne? Om hun har ansatt et vaskefirma til å vaske hos seg, kan kanskje de låne deg en nøkkel?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #17 Skrevet 30. april 2009 Vet ikke om du har reist enda, men kan hun ikke ettersende kjolen med ekspress? Kanskje dette kan funke?? Du kan jo gå på kjole-leting i mellomtiden, sånn i tilfelle kjolen ikke kommer frem i tide
Gjest madam_mim Skrevet 30. april 2009 #18 Skrevet 30. april 2009 Tenker det blir løsningen. Må vel ta et stormløp innom brudebutikkene i Malaga og se hva de har på veggene som kan betales og tas med på flekken. Eller er det sånn på sånne butikker at man ikke kan få kjøpt noe pr tvert? *dårlig peil på brudebutikker* Jeg vet det ikke føles sånn nå, men den dagen du gifter deg så kan du omtrent ha på deg en striesekk - it doesn`t matter!! Fordi du er så overstadisk lykkelig :rødme: *drømmer seg tilbake* Du kommer nok til å finne noe å ha på deg Vakker som en drøm kommer du til å være uansett med stjerner i øynene og blomster i hendene og en blank ring på fingeren Lykke til og god tur
Kamilia Skrevet 30. april 2009 Forfatter #19 Skrevet 30. april 2009 Da er det vel ikke annet å gjøre enn å ønske deg lykke til med kjole-leting i Spania... Håper det ordner seg! Tenk på det deilige, at du skal til sol og varme for å gifte deg med din kjære :love: Lykke til med alt, og god tur! Jepp, helt klart det viktigste! Enig med du. Bryllup blir det selv om det blir i shorts og caps. Neiånei! Huff, nå fikk jeg skikkelig medfølelse.. Vet du, Agape HAR å finne en løsning som passer deg. Dette bør få etterspill også. Du har betalt for en kjole du kanskje ikke får ha på deg på bryllupet. Da bør Agape 1. Finne en ny kjole til deg (hvis de ikke kan oppdrive den gamle) 2. Gi deg penger tilbake. Du har mest sannsynligvis betalt kjolen din, og jeg synes du har all rett til å kreve tilbake noen (hvis de skaffer et tilfredsstillende substitutt) eller alle pengene tilbake ettersom de har gjort noe galt. Du skal i allefall ha kompensasjon!! 3. DE (og ikke du) burde ringe land og strand rundt for å finne sydama og kjolen din. Blir nok dårlig med det, har kjøpt kjolen brukt. Var en lokal butikk som skulle hjelpe til med å få den omsydd, så jeg har ikke betalt dem en krone enda, og det er bra sikkert at jeg ikke kommer til å gi dem noe for omsyingen nå. :gjeiper:
Megana Skrevet 30. april 2009 #20 Skrevet 30. april 2009 Jeg ville krevet at Agape hadde løst dette problemet, om de så må sende noen ned med kjolen til deg!!!! Helt utrolig at de kan gjøre en så gigantisk tabbe, tenk om du skulle giftet deg imorgen!!! Dersom du ikke finner en løsning for å få kjolen din, gjør alt du kan for ikke å tenke på det. Du har tross alt en uke på å finne en kjole, det kunne vært værre! Gjør det beste ut av situasjonen og finn den beste kjolen du kan, dagen blir sikkert fantastisk uansett. Så, når du kommer tilbake og har hatt en fantastisk tid, da tar du opp saken med Agape. Du skal ha en kraftig erstatning for en såpass katastrofal tabbe!!!! Fy f* at det er mulig altså :slåss:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå