mowgli Skrevet 18. juli 2003 #1 Del Skrevet 18. juli 2003 Hei! Jeg får besøk av ei venninne som er ekstremt flink til å lage mat så nå tenkte jeg å imponere henne litt. Har dere noen oppskrifter på lager som jeg kan imponere med i kveld? Må ikke ta altfor lang tid å lage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #2 Del Skrevet 18. juli 2003 Kanskje dette kan hjelpe deg litt... :D I disse varme tider kan det kanskje være en ide å lage en god salat med litt 'mat' i... Forskjellige typer bladsalat Norske jordbær Søte fersken Fersk, grønn asparges (blanchert) Rød løk Kyllingbryst - som du steker hele med godt salt og nykvernet pepper. La de ligge litt etter de er ferdige, før du skjærer de i frodige biter. Legg opp på stor tallerken, med kyllingen på topp. Lag dressing av limesaft, en god olje du liker, salt, pepper og reven, fersk ingefær - la den stå å trekke før du drypper litt over ved servering. Lykke til! Ann-Karin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 18. juli 2003 #3 Del Skrevet 18. juli 2003 Kanskje dette kan hjelpe deg litt... :D I disse varme tider kan det kanskje være en ide å lage en god salat med litt 'mat' i... Forskjellige typer bladsalat Norske jordbær Søte fersken Fersk, grønn asparges (blanchert) Rød løk Kyllingbryst - som du steker hele med godt salt og nykvernet pepper. La de ligge litt etter de er ferdige, før du skjærer de i frodige biter. Legg opp på stor tallerken, med kyllingen på topp. Lag dressing av limesaft, en god olje du liker, salt, pepper og reven, fersk ingefær - la den stå å trekke før du drypper litt over ved servering. Lykke til! Ann-Karin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå