nikita21 Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Heisann! Jeg står ovenfor et dilemma her, hehe. Har litt tørr kombinasjonshud, trenger noe for å matte ned som samtidig gir fuktighet. Har dere noen erfaringer med Kanebo total Finish eller Glo Minerals? Huden må ikke bli blank..
datajente Skrevet 1. mai 2009 #2 Skrevet 1. mai 2009 Heisann! Jeg står ovenfor et dilemma her, hehe. Har litt tørr kombinasjonshud, trenger noe for å matte ned som samtidig gir fuktighet. Har dere noen erfaringer med Kanebo total Finish eller Glo Minerals? Huden må ikke bli blank.. Hei! Jeg liknende hudtype som deg, og erfaring med begge produktene. Jeg vil definitivt anbefale Glo Minerals. I tillegg til at Glo gir et mer naturlig resultat og er lett(ere) å fordele jevn, er det basert på naturligg mineraler. Glo er såvidt det eneste pudderet jeg har hørt om som er HD-klarert - ja, HD som i HD TV! Jeg anbefaler at du også kjøper deg en flat top kabuki for å påføre Pressed Base med. Jeg kjøpe en helt super fra Kiss Me Minerals. Den finner du her.
nikita21 Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2009 Takk for svar Tror det blir Glo Minerals på meg...på Estetique sa de at Kanebo total Finish var mineralpudder. Er det sant? Hmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå