Gjest Gjest_hei_* Skrevet 30. april 2009 #1 Del Skrevet 30. april 2009 Eller hvordan er det? Synes det er kjedelig å sykle men nå har jeg fått en liten skade som gjør at det eneste jeg kan trene er sykling... Tenkte kanskje på å gå på en spinningtime men lurer vel litt på hvordan disse timene er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hstjh Skrevet 30. april 2009 #2 Del Skrevet 30. april 2009 jeg ville startet med moderate timer - de tilbyr som regel i ulike "fargeklasser" så du forstår det selv. du setter deg bare på sykkelen og gjør som du får beskjed om, og det er som regel: - oppvarming til et par sanger sittende - så variasjon av sitting/ståing i ulikt tempo - så gjerne et par topper, kanskje med spurt/seig og tung sykling - så nedtrapping. man velger selv hvor tungt eller lett man sykler, og man må ikke stå dersom man ikke vil/kan. ingen andre ser hvor hardt eller lett du belaster. musikken er jo veldig viktig, så jeg ville prøvd ut litt forksjellige isntruktører for å se hvem du liker best å sykle til. selv takler jeg ikke tekno, og prøver å unngå timer som kun er det. andre elsker det:=) jeg har trent av meg flere ondter med hjelp av spinning, men man må jo gi det litt tid. jeg har evnen til å la tankene fly litt unna i timene, så for meg går det veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 30. april 2009 #3 Del Skrevet 30. april 2009 Man sitter ikke bare å sykler i gruppe, det er som gjesten over sier; masse variasjon, som om man skulle syklet en løype utendørs. Spinningsykler er også helt annerledes enn vanlige sykler. Spinning er den morsomste treningsformen jeg har prøvd, og har vært avhengig i flere år. Det er iallefall ikke kjedelig. Der jeg trener varierer typen musikk veldig. Fra gammel rock til 80-tallshits til ny dancemusikk. Anbefaler nybegynnertimene først, det er mye teknikk inne i bildet. Etterhvert vil jeg også anbefale intervalltimer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå