Gå til innhold

Plassering av par

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plasserer dere parene ved siden av hverandre eller ovenfor hverandre? :klø:

Skrevet

Vi plasserer par ved siden av hverandre. Da blir de liksom hverandres bordkavaler :)

Skrevet

Verken rett ved siden av, eller rett overfor. Men likevel såpass nært at de kan snakke sammen.

Dette gjør vi fordi vi begge har vært single og i bryllup, og erfart hvor utrolig kjipt det er når par sitter ved siden av hverandre og kun snakker seg imellom. Og så sitter de som er uten følge der og koper, uten noen å snakke med.

Og vi har IKKE bordkavalerer! Å tvangskoble et enslig menneske sammen med et annet enslig menneske er bare feil feil feil. Vi sitter ikke mann-dame-mann-dame. Det er en uting.

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Jeg synes det er en uting å splitte parene jeg. Her er det kjærligheten som feires, og det gjør man liksom ved å splitte parene??? Nei, blir litt nedtur når man ikke får sitte sammen med sin kjære. Og det er ikke min feil at de single ikke har partner. Da får man heller sette dem sammen. Har vært i flere selskap som singel også, så har opplevd det og. og da får man selv sørge for å underholde seg selv.

Skrevet

Jeg synes også det er en uting å splitte par... Man trenger selvfølgelig ikke å "parre opp" singel selv om par får sitte samme. For meg er det ikke så viktig med annenhver gutt og jente -det blir det jo ikke uansett med par heller, men jeg synes iallefall ikke det er noe koselig når par splittes opp...

Skrevet

Vi plasserer ved siden av hverandre :jepp:

Vi skal ikke splitte par og det er heller ikke så farlig med annenhver mann-dame.

Gjest heidrun
Skrevet
Jeg synes også det er en uting å splitte par... Man trenger selvfølgelig ikke å "parre opp" singel selv om par får sitte samme. For meg er det ikke så viktig med annenhver gutt og jente -det blir det jo ikke uansett med par heller, men jeg synes iallefall ikke det er noe koselig når par splittes opp...

Jeg synes at det var fryktelig å bli parret med den eneste single (eldre) mannen da jeg var singel. Vi ble presentert som et par av toastmasteren! Hadde mye heller foretrukket å bli skvist mellom et hyggelig par!

Skrevet

Vet ikke om de skal sitte ved siden av hverandre eller ovenfor hverandre, men de skal i hvertfall sitte sammen, det er helt sikkert.

Jeg er ganske sjenert og generelt dårlig på småprat med folk jeg ikke kjenner og misliker det innmari når jeg ikke kan sitte med kjæresten eller noen jeg kjenner.

De som er single skal vi prøve å plassere med folk de kjenner.

Skrevet

Vi er nøye med å plassere parene ved siden av hverandre. Det er jo som en skriver her; en feiring av kjærligheten.

Parene skal sitte ved siden av hverandre, siden det for mange er vanskelig å høre hva den tvers overfor sier når det er en del prating rundt. De single plasserer vi ved siden av et sosialt par, eller sammen med en annen singel.

Det viktigste for oss blir å passe på at det ikke blir to sjenerte sammen, ikke om det er annenhver kvinne og mann.

Og så regner vi med at alle klarer å snakke med de rundt, ikke bare med den de kom med.

Skrevet

Helt klart sammen! Å splitte par er en uting!!

de single som kjenner hverandre, plaseres sammen, eller mellom 2 par...

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Vi kommer nok til å sette parene sammen vi også. Har blitt splittet i bryllup før, og det gikk forsåvidt helt greit, men selv med bare en i mellom ble det veldig vanskelig å holde en normal samtale gående. Det ble mye "hm?" og "hva sa du?" i løpet av kvelden. Det var egentlig en lettelse da middagen var ferdig og vi kunne sette oss sammen igjen. Jeg merker dessuten at jeg er mye mer sosial når jeg sitter ved siden av forloveden min enn når vi sitter hver for oss. Hehehe, kanskje litt merkelig...

Skrevet

Plasser parene sammen. Må være utrolig kjipt å komme i et bryllup som par og ikke få lov til å sitte ved siden av hverandre. Tror jeg hadde blitt litt paff, hvis vi plutselig ble splittet opp, for det har ikke vært vanlig her i hvertfall. Og det er også greit å bli plassert på bord med andre man kjenner. Det blir mye lettere og bedre stemning på den måten.

Gjest Gjest
Skrevet

plasser par sammen, eller i nærheten av hverandre.

Jeg var i et bryllup hos min svigerinne for noen år siden, og hadde det kjempe kjipt. Samboeren min (vi hadde bodd sammen i 8år og ventet barn) ble plassert sammen med familien, og jeg satt laaangt unna, sammen med parets kollegaer og følte meg skikkelig utenfor og beviselig ikke godtatt av familien hans...

Men bare som kremen på kaken, så holdt foreldrene tale til brudeparet og hvor min svigermor plumpet ut i det med å si: Ja, nå har jenta vår giftet seg med Pål, drømmen var jo at sønnen vår skulle ende opp med Pål`s søster, men slik gikk det ikke..(svigermor godtok meg aldri, men svigerfar var en grei kar)

og der satt jeg...den utstøtte..og følte meg som en strandet hvalross, mens Pål`s søster satt ved min samboers bord...hm... :hakeslepp:

Jeg ler godt av dette idag, men så har jeg heller ikke den samme svigermoren lenger......

(ble litt ut av tema, men...par bør plasseres i nærheten av hverandre) :scorpis:

Gjest Gjest_lisbeth_*
Skrevet
Vi kommer nok til å sette parene sammen vi også. Har blitt splittet i bryllup før, og det gikk forsåvidt helt greit, men selv med bare en i mellom ble det veldig vanskelig å holde en normal samtale gående. Det ble mye "hm?" og "hva sa du?" i løpet av kvelden. Det var egentlig en lettelse da middagen var ferdig og vi kunne sette oss sammen igjen. Jeg merker dessuten at jeg er mye mer sosial når jeg sitter ved siden av forloveden min enn når vi sitter hver for oss. Hehehe, kanskje litt merkelig...

Stakkars person som måtte sitte mellom dere. Helt utrolig at par ikke kan tåle å sitte fra hverandre 2-3 timer. Jeg har vært i mange bryllup, både som single og par og det forundrer meg at noen skulle ha "angst" for å måtte sitte med noen andre. Vi som er par klarer oss godt uten partnerer noen timer. Alle viktige og morsomme ting som skjedde under midagen kan vi snakke og le om etterpå.

I et bryllup jeg var i var det veldig få (både single og par) som kjente hverandre i det hele tatt før bryllupet. Parene satt her sammen. Og jeg har aldri vært i et så stille bryllup. Parene satt og hvisket til sin partner. Resten av tiden var det bare stille.

Da vi giftet oss splittet vi derfor parene. Dvs, man satt ikke to og to, men i nærheten. Vi fikk bare gode tilbakemeldinger på dette (noen turte kanskej ikke annet!). Jeg husker godt han ene som sa det var deilig å ikke bli voktet av madammen! he he

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet
Stakkars person som måtte sitte mellom dere. Helt utrolig at par ikke kan tåle å sitte fra hverandre 2-3 timer.

Hvorfor var det en stakkars gjest? Du vet jo veldig lite om situasjonen, bare de få setningene jeg skrev om det, så det synes jeg er litt flåsete sagt av deg. Tror du vi ikke snakket med vedkommende? Tror du vi bare snakket med hverandre? Var det forferdelig at vi forsøkte å snakke med hverandre selv om det satt noeon mellom oss? Skal man i et bryllup kun snakke med den som sitter akkurat ved siden av deg?

Hvis du var i et bryllup hvor det var helt stille tror jeg det har mer å gjøre med hva slags type mennesker som var der, enn at parene satt ved siden av hverandre. Jeg har vært singel i et bryllup hvor parene satt sammen, og selv om det var mange som ikke kjente hverandre der også, så gikk praten løst og stemningen var veldig god.

Gjest Gjest
Skrevet
Men bare som kremen på kaken, så holdt foreldrene tale til brudeparet og hvor min svigermor plumpet ut i det med å si: Ja, nå har jenta vår giftet seg med Pål, drømmen var jo at sønnen vår skulle ende opp med Pål`s søster, men slik gikk det ikke..

:skratte: Hva sa sønnen til dette? Gratulerer med ny svigermor forresten, ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...