Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er blitt spurt om før - sjekker history etterpå.

Vel, jeg har litt store bryster for mine 1.62 cm. Har vondt i skuldre og rygg, og min mann foreslo at jeg kjøpte meg en god BH!

Ok, det er det jeg skal ....men gode BH'er er vel ikke på Lindex? Triumph synes jeg selv er bra, men hvordan 'tester' jeg dette på meg selv, at de er bærekraftige (hehe - høres ut som en politiker der...hehe)

Det er vel ikke bare at de skal føles behagelig på? Vet at det er mange som faktisk kjøper feile størrelser etc...moi.. Tror jeg er 80C , men kanskje ikke?

Tips til merker? Jeg kan desverre lite om merkevare...både på klær og annet til hjemmet...(hehe)

Men det er bedre å spørre og bli gjort til latter enn å forbli i uvitenhet....

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjør som meg: Gå på Agjato, under smørsbroen!

Der har de peil, de har gode bh`er og du får noe langt bedre enn en lindex bh. Greit nok, de er dyre, men det er verdt det.

Skrevet
Du gjør som meg: Gå på Agjato, under smørsbroen!

Der har de peil, de har gode bh`er og du får noe langt bedre enn en lindex bh. Greit nok, de er dyre, men det er verdt det.

Tusen takk, du er min STAR!=)

Gjest Jamila
Skrevet

Klipper inn et innlegg fra Suzy fra noen uker siden -- hun har peiling på dette med størrelser:

Bare et tips... og noen sjekkpunkter...

- sitter den horisontalt rundt hele kroppen? (også etter at du har hatt den på en halv dag...) Det skal den!

- glir den oppover ryggen? Det skal den ikke (da er den for stor i omkrets)

- får du dobbelpupp? Da er den for liten i koppen.

- tyter det pupp ut under koppen? (koppen for liten og omkretsen for stor)

- rynker koppen seg? Da er den for stor

- får du hakk på skuldrene? Da har du dårlig passform og vekten henger på skuldrene dine...

Ja... det var vel det... :blunke:

Suzy :D

Jamila :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...