Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Har bare noen spørsmål i forhold til gutter og sex - supert hvis noen kan svare uten å komme med dømmende kommentarer i forhold til hvorfor jeg spør. - Hvis gutten har ereksjon lenge når man har sex - er det bra eller dårlig? Så for meg at dem ville komme fort og dermed er mest fornøyd hvis det skjer - men samtidig så ville vel ereksjonen forsvunnet hvis det ikke var noe bra - altså at tenningen forsvinner? - Er gutter som er ivrige i senga drittsekker? Jeg tenker da i forhold til at når det kommer til sex og jenta er litt tilbakeholden og han tar styringa så tenker jeg at da er han bare ute etter sex, eller er det instinktene som tar overhånd? Eller er det rett og slett et tegn på at han har lyst på jenta?
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Nå har jeg aldri hatt problemer med potensen, selv om jeg kanskje ikke var super kåt. Så nei, ereksjonen trenger ikke forsvinne selv om det ikke er supert. Gutter som er ivrige i senga er ikke drittsekker. Selvfølgelig kan dem være det, men det kan da alle. Om han tar intiativ i et forhold, kan det rett og slett tyde på at han vil ha jenta, og vil elske med hun.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #3 Skrevet 1. mai 2009 Gutter vil ofte ha lang sex, de også. De er ikke bare ute etter å komme - da kunne de like godt ha dratt den selv. :-) Instinktene tar fort overhånd for gutta. Alle gutter tenker fra tid til annen kun med én ting - pikken. Også de søte, også de snille, også de nerdete. Når de tar styringen betyr det at de er kåte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå