Gå til innhold

Han er ikke klar for - samtidig som han er klar for

Anbefalte innlegg

Gjest Gina 30 (forvirret)
Skrevet

Hvordan forstå seg på menn som kommer med så tvetydige utsagn?!

Sa i fra til daten gjennom flere måneder at jeg kunne tenke meg å utvikle det videre til et forhold, mens han sa at siden han ble dumpa av dama for et år siden var han ikke klar for - samtidig som han er klar for og ønsker - et forhold.

Hvordan forstå seg på det?!

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaya83
Skrevet

Det betyr at han ikke er interessert nok i deg til å bli kjærester, men at han gjerne vil beholde deg som elskerinne..

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet
Det betyr at han ikke er interessert nok i deg til å bli kjærester, men at han gjerne vil beholde deg som elskerinne..

Trist. Da blir det ikke noe forhold der i gården.

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet

Så håpløst...han sa også at han mente mye ville bli annerledes om 3 mnd når rettsaken om barna var over. Da ville han starte på sitt nye liv, sa han.

Er det verdt å holde kontakten for å se om det inkluderer meg, eller bør han vite det nå?

Skrevet
Så håpløst...han sa også at han mente mye ville bli annerledes om 3 mnd når rettsaken om barna var over. Da ville han starte på sitt nye liv, sa han.

Er det verdt å holde kontakten for å se om det inkluderer meg, eller bør han vite det nå?

På meg virker det rett og slett som at han trenger litt mer tid på seg! Ikke nødvendigvis fordi han er usikker på sine følelser for deg og hva "han vil"eller ikke vil - videre med deg,men fordi jeg får inntrykk av at det har skjeddd og fortsatt skjer store omveltende tingIi livet for han,som gjør at han akkurat nå har mer enn nok å tenke på!! Så vent til rettsaken er over og alt roer seg ,da først vil jeg tro at han er klar for å se mer på hva du og han egentlig har sammen og om det er verdt å satse på videre.

Prøv å vær der for han nå, med støtte og tolmodighet! Han er sikkert stressa med tanke på hvordan det blir med ungene m.m,så det han trenger er at du er ved hans side og viser omsorg,vil jeg tro.

Gi han tid og pusterom,for jeg vil tro at han har mer enn nok å ta stilling til her og nå!!

:klem:

Skrevet
Hvordan forstå seg på menn som kommer med så tvetydige utsagn?!

Sa i fra til daten gjennom flere måneder at jeg kunne tenke meg å utvikle det videre til et forhold, mens han sa at siden han ble dumpa av dama for et år siden var han ikke klar for - samtidig som han er klar for og ønsker - et forhold.

Hvordan forstå seg på det?!

Uff da, nesten som å tolke det damer gjør dette :sukk:

Ønsker deg lykke til :troest:

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet
På meg virker det rett og slett som at han trenger litt mer tid på seg! Ikke nødvendigvis fordi han er usikker på sine følelser for deg og hva "han vil"eller ikke vil - videre med deg,men fordi jeg får inntrykk av at det har skjeddd og fortsatt skjer store omveltende tingIi livet for han,som gjør at han akkurat nå har mer enn nok å tenke på!! Så vent til rettsaken er over og alt roer seg ,da først vil jeg tro at han er klar for å se mer på hva du og han egentlig har sammen og om det er verdt å satse på videre.

Prøv å vær der for han nå, med støtte og tolmodighet! Han er sikkert stressa med tanke på hvordan det blir med ungene m.m,så det han trenger er at du er ved hans side og viser omsorg,vil jeg tro.

Gi han tid og pusterom,for jeg vil tro at han har mer enn nok å ta stilling til her og nå!!

:klem:

Håper det.

Jeg har sagt at jeg ønsker det beste for ham videre. Håper han tar kontakt når/omhan er klar for det. Da vet han i det minste at jeg har markert hvor jeg står: at jeg er klar for noe mer. Så får han jo vurdere ut fra det.

Mange menn er vage.

Skrevet
Uff da, nesten som å tolke det damer gjør dette :sukk:

Ønsker deg lykke til :troest:

Kanskje...om jeg bevisst går inn for å være uklar 24t/d, så vil mennene jeg er sammen med plutselig bli klare?

Jeg er alltid klar, men mennene er tvetydige. Selv om de er velartikulerte i jobbsammenheng.

Skrevet

Neppe.

Han mener sikkert hva han sier. At han er moden for et forhold, altså at han er i den fasen i livet, men at omstendighetene gjør at han ikke er helt klar for det akkurat her og nå.

Om det hadde det vært deg, så ville han nok ryddet plass i livet sitt til deg.

Han er ikke den eneste mann som har vært gjennom et brudd. Men dukker "den rette" opp, finner vi unnskyldninger for å være med henne, ikke for å unngå henne.

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet
Neppe.

Han mener sikkert hva han sier. At han er moden for et forhold, altså at han er i den fasen i livet, men at omstendighetene gjør at han ikke er helt klar for det akkurat her og nå.

Om det hadde det vært deg, så ville han nok ryddet plass i livet sitt til deg.

Han er ikke den eneste mann som har vært gjennom et brudd. Men dukker "den rette" opp, finner vi unnskyldninger for å være med henne, ikke for å unngå henne.

Så da var det vel like greit at jeg bare ønsket ham lykke til videre med alt han hadde foran seg nå.

Jeg kommer ikke til å ta mer kontakt, og han vet vel hvor jeg "står" etter hva jeg har sagt.

Bye bye.

Evig elskerinne, aldri brud.

Skrevet
Håper det.

Jeg har sagt at jeg ønsker det beste for ham videre. Håper han tar kontakt når/omhan er klar for det. Da vet han i det minste at jeg har markert hvor jeg står: at jeg er klar for noe mer. Så får han jo vurdere ut fra det.

Mange menn er vage.

Da har du jo i bunn og grunn gjort det riktige,mener nå jeg :)

Skrevet

Og det dere menn fra dag 1, hvem som er den rette?

Skrevet
Bye bye.

Evig elskerinne, aldri brud.

Men du må jo ikke gi opp helt ennå da,Gina :) ! Og uansett er du så ung at håpet om å stå brud ikke er over på en god stund vel :) ?

Skrevet (endret)
Og det dere menn fra dag 1, hvem som er den rette?

Stort sett vet vi om det er ei vi kan forelske oss i, og så vil tiden vise om forelskelse blir kjærlighet, om en passer sammen, og det der. Det er det ingen automatikk i. Og som forelsket er man interessert i å tilbringe tid med dama, og finner på enhver unnskyldning for å oppnå det, hvis det er gjensidig.

Det betyr ikke at vi ønsker å gi slipp på ei (potensiell) knulledukke, om hun er renslig, omgjengelig og ellers apetittlig. Og mange vil nok helst opprettholde det "abonnementet", hvis det er mulig, inntil vi finner ei fra første avsnittet.

Menn er ikke kvinner. Tenker ikke likt, formulerer seg ikke likt, har ikke alltid samme motiver og innfallsvinkler for sine avgjørelser, og kan utmerket ha seksuelle forbindelser uten andre følelser involvert enn en yr kribling i en voksende kroppsdel.

Endret av Kamikatze
Skrevet
Stort sett vet vi om det er ei vi kan forelske oss i, og så vil tiden vise om forelskelse blir kjærlighet, om en passer sammen, og det der. Det er det ingen automatikk i. Og som forelsket er man interessert i å tilbringe tid med dama, og finner på enhver unnskyldning for å oppnå det, hvis det er gjensidig.

Det betyr ikke at vi ønsker å gi slipp på ei (potensiell) knulledukke, om hun er renslig, omgjengelig og ellers apetittlig. Og mange vil nok helst opprettholde det "abonnementet", hvis det er mulig, inntil vi finner ei fra første avsnittet.

Da er jeg glad for at jeg gjorde det rette: ønsket ham lykke til, og så vil jeg overhodet ikke ta mer kontakt med ham.

Så får jeg vente i evigheten på menn som er single, helt ferdig med eks'en og som vil ha noe mer enn enn "knulledukke", som du så vakkert kaller det.

Gjest Gjest_Jan_*
Skrevet

Typisk jenter.

Vi menn vet når vi vil ha en kvinne. Har han ikke ryddet plass til deg eller tar initiativ nå, vil han aldri gjøre det framover heller.

Skrevet

Han legger opp til å forvirre deg ved å om male sitt patetiske liv i "drama-queen" vendinger som kvinner sluker med snøre,krok og åte!

...lurer på hvem som er mest patetisk.

Gjest Gina, ts
Skrevet
Han legger opp til å forvirre deg ved å om male sitt patetiske liv i "drama-queen" vendinger som kvinner sluker med snøre,krok og åte!

...lurer på hvem som er mest patetisk.

Hvorfor skulle han ville det? Det skjer jo mye i livet hans nå, ingen tvil om det. Og han prater omtrent aldri om det de få gangene vi tilbringte tid sammen. Da snakket vi om helt andre saker. Han er viljesterk og løsningsorientert denne.

Men jeg har bare gitt opp å ta noe kontakt her. Får bare se etter andre. Når han er så vag i en tilbakemelding, og ikke evner å si noe om han liker meg eller ikke, da er det på tide å backe ut.

Skrevet

Ja, ikke misforstå det at jeg kaller en spade for en spade, for at jeg ikke skjønner hvor trasig det er på dine kanter. Å behandle andre mennesker som en forbruksvare er ikke noe ett kjønn har enerett på. Og fyren kan kanskje revurdere situasjonen, når du gjør det klart ar du ikke er en gjenstand som bare kan settes på vent. Men trenger han mer enn tretti sekunder for å tenke over det, så er du bedre tjent med å la deg finne av en som faktisk VIL ha deg i sitt liv, på godt og vondt. Lykke til, uansett, Gina.

Gjest Gjest_Gina_*
Skrevet
Og fyren kan kanskje revurdere situasjonen, når du gjør det klart ar du ikke er en gjenstand som bare kan settes på vent. Men trenger han mer enn tretti sekunder for å tenke over det, så er du bedre tjent med å la deg finne av en som faktisk VIL ha deg i sitt liv, på godt og vondt. Lykke til, uansett, Gina.

Etter at jeg sa jeg ikke var en som ville treffe ham bare for én ting, og ønsket mer forhold, svarte han at han mente ting ville bli bedre så snart rettsak og slikt var over om noen få mnd. Samtidig har han jo svart, ved å si at han ikke "er klar for forhold, samtidig som han er klar for forhold": da har han jo egentlig sagt at han kan tenke seg det, men ikke med meg.

Synes ikke jeg gjør annet enn å teste ut menn som det alltid er et eller annet med. Det er kanskje bare på TV at det skjer happy things med folk som i et eventyr. Her er nok av menn, men det er flere som er uaktuelle enn aktuelle.

Takk for svarene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...