Gjest sinkz Skrevet 18. juli 2003 #1 Skrevet 18. juli 2003 Jeg er forelsket :oops: i en gift mann... og for å gjøre kaoset komplett så er jeg samboer selv... Vi har truffet hverandre noen ganger og jeg blir bare mer og mer involvert. Når jeg ser han eller får sms av han fryser jeg og svetter om hverandre, magen slår kolbøtte, jeg klarer ikke å konsentrere meg osv. osv.... Aldri til dags dato opplevd maken! Jeg er utrolig glad i min samboer og syns det er helt forferdelig dårlig gjort ovenfor han det som nå skjer... "The married man" og jeg har ingen felles fremtid sammen. Han kommer aldri til å gå fra sin kone. Det jeg lurer på nå er om jeg skal gjøre det slutt med samboer, han fortjener helt klart en bedre livsledsager enn meg. Jeg lever riktignok i håpet om at forelskelsen går over... men det ser svart ut foreløpig... Jeg er så sliten av å veie for og imot... tenker på dette 24 timer i døgnet... Takk for at du leste, håper det ikke ble altfor rotete skrevet...
Luringen Skrevet 18. juli 2003 #2 Skrevet 18. juli 2003 Her bør du bare sette en stopper før det går forlangt... Du kan desverre ikke få i pose og sekk, så hvorfor ikke bare stoppe mens leken er god. Husk at for den gifte mannen er du kun spenning, sålenge han ikke vil forlate kona si... Han leker med deg......
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2003 #3 Skrevet 18. juli 2003 Du har gitt svaret selv. :o Så hvorfor er det så langt fra tanke til handling? Du vet han aldri vil gå fra sin kone.Og du vet at din samboer fortjener bedre enn deg....... :oops: Så gjør bruddet kort og brutalt med din samboer, så han kan finne seg noen bedre! Og reaksjonen din på den gifte mannen er bare spenning....eventuelt seksuelle følelser,,,,,, Livet er da mere enn det? Og uansett, hva tror du at du er for den gifte? Bare en liten morsom avveksling i hverdagen! Tror du at du er den første for han? Og tror du at du blir den siste? Er du veldig ung, barnslig, eller bare litt kort? Du er bare et nummer i rekken for han! Våkn opp!!!!!!! Så lenge det finnes villige og over-romantiske jenter som deg, vil det alltid finnes utro menn........
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2003 #4 Skrevet 18. juli 2003 Kjære deg sinkz, Jeg synes ikke du skal gjøre det slutt med din fantastiske samboer, fordi han fortjener noe bedre. ALLE kan forelske seg, det bare skjer, men du burde gjøre slutt på disse tekstmeldingene og alt fra den gifte mannen. I og med at han allikevel aldri har tenkt å forlate sin kone, så be ham/la ham gå. Dette vil bare slite deg ut, og det vil gå ut over deg selv i første omgang. Og kjæresten din i neste omgang, for han vil merke at ett eller annet skjer. Klart det er deilig med den forelskelsen, det er jo spennende, og smigrende, og man føler seg som en vakker prinsesse fordi man får sånn beundring fra noen man selv liker tilsvarende godt. Men dette leder ingen steder - legg det fra deg. Når du ikke har sett eller hørt noe fra ham på noen uker så vil det roe seg, og du kan begynne å slappe av igjen. Og leve livet ditt videre med han som du faktisk er fornøyd med og vil ha, så vidt jeg har forstått..... Så kan du ha denne mannen som et søtt minne når du blir gammel, og lure på hvordan det har gått med ham.....
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2003 #5 Skrevet 18. juli 2003 Tror du at du er den første for han? Og tror du at du blir den siste? Er du veldig ung, barnslig, eller bare litt kort? Du er bare et nummer i rekken for han! Våkn opp!!!!!!! Så lenge det finnes villige og over-romantiske jenter som deg, vil det alltid finnes utro menn........ DEN var litt for billig vel anonym! Hun KAN være den første forelskelsen for ham etter hans kone også, det vet du ikke noe om. Det er ikke sikkert han er en notorisk utro rundbrenner. Menn har også ekte følselser, og det er ikke sikkert det er bare lek for ham heller. Men som jeg svarte henne over her, hun burde kutte ham ut da dette ikke kan bli noe annet enn destruktivt for henne selv.
Gjest sinkz Skrevet 20. juli 2003 #6 Skrevet 20. juli 2003 Hei igjen! Tusen takk for et fornuftig og reflektert svar Mysan! Fornuft og følelser snakker sjeldent samme språk men jeg skal ta meg kraftig sammen og avvikle all sms/kontakt/møter heretter. Det fører ingenting godt med seg å leve i nuet på den måten. Med tiden vil forelskelsen forhåpentligvis gå over så får jeg heller ha det vondt en periode så lenge :cry: Igjen takk! Svaret ditt varmet godt Til gjest: Vel.. jeg mangler ord... hvorfor så aggressiv? Du vet jo ingenting om meg og skyter i blinde når du spør om jeg er veldig ung, barnslig eller bare litt kort. Om jeg er villig eller over-romantisk vet du heller intet om.. klem!
Ms.Tres Skrevet 20. juli 2003 #7 Skrevet 20. juli 2003 Ute av øye, ute av sinn! Mitt råd er også at du kutter ut all kontakt med denne gifte mannen. Det vil nok føles helt jævlig i begynnelsen, men etterhvert vil du merke at du tenker mindre og mindre på han. Har vært i din situasjon selv, og følte akkurat det samme som deg. Jeg valgte å forlate min kjæreste, selv om han jeg var forelsket i sa fra første dag at han aldri ville gå fra dama. Jeg aksepterte det, men i underbevisstheten min trodde jeg vel at jeg kunne greie å kapre han likevel. Etterhvert ble jeg lei av å være "tømmeplassen" hans og brøt med han også. Det var den jævligste perioden i livet mitt, og jeg angret noe voldsomt på at jeg hadde forlatt min flotte kjæreste til fordel for en som bare ville piffe opp sitt eget sexliv. At man forelsker seg i andre i løpet av et langt samliv er dessverre vanskelig å unngå, men hvor sterk man TILLATER forelskelsen å bli kan man i stor grad bestemme selv. Lykke til
Gjest Embla s Skrevet 20. juli 2003 #8 Skrevet 20. juli 2003 Enig med Mysan og MsTres. Man mister ikke evnen til å forelske seg selv om man er lykkelig sammen med en partner (spesielt ikke etter noen år..) og det er jo litt fint å få bekrefte at du fortsattt evner å bli hodestups forelsket!! du skriver at dere ikke har noen framtid sammen og at du er glad i din samboer. Bit tenna sammen og kutt kontakt!!! Det går over til slutt og du vil jo tydeligvis egentlig fortsette med din samboer. Samboeren din fortjener deg. Du har dårlig samvittighet og reflekterer over situasjonen. Dette kan skje den beste. Lykke til!
Gjest ausk Skrevet 22. juli 2003 #9 Skrevet 22. juli 2003 Kjære deg!!!!! Skynd deg å avvikle all kontakt!!!!!! Jeg har nå vært gift med min mann i 10 år med to barn felles og det var et utroskap. Dersverre ble ikke vårt utroskap det siste. Han er notorisk utro og blir lett forelsket. Det er IKKE verdt det. Snille deg- hør på meg Brent barn....
Snupi Skrevet 23. juli 2003 #10 Skrevet 23. juli 2003 Det eneste jeg kan si: Du må ha det HELVETES (unnskyld uttrykket) tøft! HUFF
Tina68 Skrevet 23. juli 2003 #11 Skrevet 23. juli 2003 Glem den gifte og konsentrer deg om din samboer. Husk at man kan forelske seg mange ganger gjennom et langt liv. Men det er stor forskjell på forelskelse og det å elske noen Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå