Gå til innhold

Utdrikkningslag

Anbefalte innlegg

Gjest Imsdal
Skrevet

Hei!

Jeg har fått i oppgave av forloveren til en venninne å hente henne til utdrikkningslaget. Bruden kommer til å skjønne at hun skal drikkes ut, og for at hun ikke skal skjønne hva vi skal kommer jeg til å be henne pakke en del ting hun ikke trenger. Gjerne litt teite ting!

Noen som har noen ideer til hva jeg kan be henne pakke?

Jeg har tenkt på svømmebriller, fargeblyanter, polvotter, for eksempel. Noen andre ideer? blir veldig glad for svar!

Skrevet

Hei!

Et lite tips bare: Hvis du virkelig ønsker å forvirre, velg ut ting som peker litt i samme (og selvfølgelig gal) retning.

Hvis du går for alle de tingene du nevnte, vil hun jo skjønne at du bare er ute etter å forvirre, og ikke frykte/forvente noen av delene. Da er man like langt som om man ikke har med noe, tror jeg..

Håper det ga litt mening ;)

Gjest Imsdal
Skrevet
Hei!

Et lite tips bare: Hvis du virkelig ønsker å forvirre, velg ut ting som peker litt i samme (og selvfølgelig gal) retning.

Hvis du går for alle de tingene du nevnte, vil hun jo skjønne at du bare er ute etter å forvirre, og ikke frykte/forvente noen av delene. Da er man like langt som om man ikke har med noe, tror jeg..

Håper det ga litt mening ;)

Kjempelurt! Det hadde jeg aldri kommet på selv, tusen takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...