Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #1 Skrevet 30. april 2009 Trenger tips til 60 års gave til min ste"mor". Jeg kjenner ikke noe til henne og hatt svært lite med henne å gjøre. Hva kjøper man da?
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Turutstyr er alltid safe for runde dager, har jeg funnet ut. Hvis hun går litt på tur, da. For eksempel en fin jakke/bukse, sånn kaffekjele til å henge over bål, en fin kniv eller noe? Evt gavekort på teater/show dersom dere bor nær en storby?
Norbertine Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 I min familie (som er svært interessert i vin) kjøper vi gjerne en flaske eller to av en dyr vin.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 En stor kurv med følgende innhold: en vårblomst, deilige spa-produkter og en flaske champagne.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #5 Skrevet 30. april 2009 Det spørs på hvor mye du skal gi i gave, men en time hos hudpleier aromaterapi - fargeanalysetime - som før nevnt teaterbiletter- jeg fikk en liten kikkert på min 60 årsdag +fargeanalysetime ble kjempeglad. Kikkerten har jeg med enten det er fjell/skog- ferie/storby alltid noe en skal/kan se . Er ikke din far og "stemor" mye ute på restaurant gi "gavekort" på en resaurant til en middag, en venninne fikk det av sin datter - Du hvet vi "gamle" damer har alt og er vanskelige og kjøpe noe til.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 30. april 2009 #6 Skrevet 30. april 2009 Tusen takk for alle flotte tips dere kom med! Hva hadde jeg gjort uten dere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå