Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. april 2009 #1 Del Skrevet 29. april 2009 Er det naturlig å tro han vil gå ut på samme sted som sist der han så henne da første gang- i håp om å kanskje treffe på henne igjen ? Bare lurer på det hvordan menn tenker og handler i en sånn situasjon normalt .Om de ble betatt av en dame de kunn har utvekslet noen få ord med ...Er det naturlig å tro han vil gå oftere ut å titte om hun også er ute - og gjerne på samme stedet de så hverandre sist ? HVA ville dere menn her inne gjordt i en lignende situasjon ? Om dere ønsket møte på henne igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #2 Del Skrevet 30. april 2009 Er det naturlig å tro han vil gå ut på samme sted som sist der han så henne da første gang- i håp om å kanskje treffe på henne igjen ? Bare lurer på det hvordan menn tenker og handler i en sånn situasjon normalt .Om de ble betatt av en dame de kunn har utvekslet noen få ord med ...Er det naturlig å tro han vil gå oftere ut å titte om hun også er ute - og gjerne på samme stedet de så hverandre sist ? HVA ville dere menn her inne gjordt i en lignende situasjon ? Om dere ønsket møte på henne igjen ?Ta kontakt når en har muligheten, ta saken i egne hender, skap sin egen skjebne osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twilight01 Skrevet 30. april 2009 #3 Del Skrevet 30. april 2009 Det var et veldig bra spm TS :-)! Lurer faktisk litt på det samme i det siste!! Jeg har tenkt å bruke denne taktikken, men vet ikke om menn er like "intelligente" sånn sett...? Liker å tro det da. Jeg tror det, jeg :-)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #4 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har tenkt å bruke denne taktikken, men vet ikke om menn er like "intelligente" sånn sett...? Når jenter gjør det, er de "intelligente", når unge gutter gjør det, er de stalkere. Menn som har lært, gjør det aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. april 2009 #5 Del Skrevet 30. april 2009 Det var et veldig bra spm TS :-)! Lurer faktisk litt på det samme i det siste!! Jeg har tenkt å bruke denne taktikken, men vet ikke om menn er like "intelligente" sånn sett...? Liker å tro det da. Jeg tror det, jeg :-)... Jeg tror menn også vil bruke den taktikken .Alltså begynne å gå oftere ut i helgene for å se etter den de har intresse for ! Er jo eneste måten å gjøre det på , når man knapt vet første navnet på hverandre . Husker en X - kjæreste fortalte han hadde gått ut på byen hver dag i en uke - for å se etter meg ....( etter en ONS vi hadde ) Han så meg ikke ute , da jeg går lite ut ! Til slutt bare stod han å banket på døren min ...ble par av oss ja ...Hadde ikke glømt han jeg heller hi hi søtt hva ? Syns han var utrolig tøff tøff tøff som virkelig turte oppsøke meg - uten å ha tlf nummer , huske navnet mitt eller noe som helst .Må si jeg ble praktisk talt fullstendig SJARMERT av motet hans .Han var da uimotståelig - enda mer uimotståelig ... Så gutter - bare stå på og løp etter det dere vil HA ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermes Skrevet 30. april 2009 #6 Del Skrevet 30. april 2009 Er det naturlig å tro han vil gå ut på samme sted som sist der han så henne da første gang- i håp om å kanskje treffe på henne igjen ? Bare lurer på det hvordan menn tenker og handler i en sånn situasjon normalt .Om de ble betatt av en dame de kunn har utvekslet noen få ord med ...Er det naturlig å tro han vil gå oftere ut å titte om hun også er ute - og gjerne på samme stedet de så hverandre sist ? HVA ville dere menn her inne gjordt i en lignende situasjon ? Om dere ønsket møte på henne igjen ? Jeg ville gått å snakket litt med henne, på en ordentlig måte selvføgelig, da finner jeg fort ut om hun er åpen for videre kontakt. Hvis hun var litt ubestemmelig, og jeg virkelig var betatt av henne - så hadde jeg nok gått tilbake i håp om å treffe henne igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. april 2009 #7 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg ville gått å snakket litt med henne, på en ordentlig måte selvføgelig, da finner jeg fort ut om hun er åpen for videre kontakt. Hvis hun var litt ubestemmelig, og jeg virkelig var betatt av henne - så hadde jeg nok gått tilbake i håp om å treffe henne igjen.... Å han studerte meg lenge lenge - virkelig slukte meg med blikket hele tiden .Men hans øyne fortalte meg han tenkte " hun er sikkert opptatt " .Jeg smugtittet tilbake ...prøve å lese hva han syns om meg - intrisert eller ikke ! Øynene og uttrykket sa meg han var betatt og intrisert .Ja ja - jeg kan nå ikke glemme han .Å så søt han var .Skjelden å se noen man kunne falt pladask for egentlig . Så håper å se han igjen .Ble også betatt og våryr av han .. hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermes Skrevet 1. mai 2009 #8 Del Skrevet 1. mai 2009 Å han studerte meg lenge lenge - virkelig slukte meg med blikket hele tiden .Men hans øyne fortalte meg han tenkte " hun er sikkert opptatt " .Jeg smugtittet tilbake ...prøve å lese hva han syns om meg - intrisert eller ikke ! Øynene og uttrykket sa meg han var betatt og intrisert .Ja ja - jeg kan nå ikke glemme han .Å så søt han var .Skjelden å se noen man kunne falt pladask for egentlig . Så håper å se han igjen .Ble også betatt og våryr av han .. hi hi Hmmm, det var ikke meg, men det hørtes jo kjekt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2009 #9 Del Skrevet 1. mai 2009 Er det naturlig å tro han vil gå ut på samme sted som sist der han så henne da første gang- i håp om å kanskje treffe på henne igjen ? Bare lurer på det hvordan menn tenker og handler i en sånn situasjon normalt .Om de ble betatt av en dame de kunn har utvekslet noen få ord med ...Er det naturlig å tro han vil gå oftere ut å titte om hun også er ute - og gjerne på samme stedet de så hverandre sist ? HVA ville dere menn her inne gjordt i en lignende situasjon ? Om dere ønsket møte på henne igjen ? Menn tenker sikkert ikke så mye på annet enn praktiske ting. De går rundt og tenker på verdenssystemet, økonomikrisen, miljøhensyn og hvordan de best kan bidra til samfunnet, og årsaker og begrunnelser. Så pugger de geografiske navn og ministre overalt. Norske menn...om de ser en vakker kvinne bare smiler de og tenker "å ja, hun gikk en annen vei, vel da glemmer jeg henne". De gjør aldri noe for å oppsøke en kvinne de liker, så de anstrenger seg lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestkvinne Skrevet 1. mai 2009 #10 Del Skrevet 1. mai 2009 Menn tenker sikkert ikke så mye på annet enn praktiske ting. De går rundt og tenker på verdenssystemet, økonomikrisen, miljøhensyn og hvordan de best kan bidra til samfunnet, og årsaker og begrunnelser. Så pugger de geografiske navn og ministre overalt. Norske menn...om de ser en vakker kvinne bare smiler de og tenker "å ja, hun gikk en annen vei, vel da glemmer jeg henne". De gjør aldri noe for å oppsøke en kvinne de liker, så de anstrenger seg lite. Betyr det at dama bør ta selv inisiativet til å spørre om de skal utveksle tlf nummer etc ? Om menn vanligvis ikke gjør noen anstrengelser selv ? Mener du virkelig det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå