Gå til innhold

Dårlig samvittighet overfor eksen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente23_*
Skrevet

I fjor var jeg utro mot eksen min. Det var dårlig gjort, jeg vet. Han slo opp, og kuttet meg helt ut. Jeg fikk meg en ny kjæreste 2 mnd etterpå så jeg skjønner forsåvidt at han er sur på meg og ikke vil ha noe med meg og gjøre.

Jeg har ny kjæreste, men han er litt mer vill av seg og gjør som han selv føler.

Savner å ha eksen som en venn... Han var min beste venn, kunne snakke om alt med ham. Jeg har prøvd å sende noen smser til ham, men han svarer ikke.

Ser ham av og til på her på universitetet, men han vil ikke hilse engang. Jeg vet jeg såret ham utrolig mye, men hvordan skal jeg få ham til å prate med meg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får han ikke til å gjøre noe som helst.

Du dreit deg ut, han har bestemt seg for at han ikke vil ha noe med deg å gjøre. Det blir opp til han, om han noen gang vil snakke med deg igjen. Bare la han være. Han kommer til deg om han ønsker det.

Skrevet
I fjor var jeg utro mot eksen min. Det var dårlig gjort, jeg vet. Han slo opp, og kuttet meg helt ut. Jeg fikk meg en ny kjæreste 2 mnd etterpå så jeg skjønner forsåvidt at han er sur på meg og ikke vil ha noe med meg og gjøre.

Jeg har ny kjæreste, men han er litt mer vill av seg og gjør som han selv føler.

Savner å ha eksen som en venn... Han var min beste venn, kunne snakke om alt med ham. Jeg har prøvd å sende noen smser til ham, men han svarer ikke.

Ser ham av og til på her på universitetet, men han vil ikke hilse engang. Jeg vet jeg såret ham utrolig mye, men hvordan skal jeg få ham til å prate med meg igjen?

Det er ike sikkert at han hater deg, det kan forresten være en forsvarsmekanisme mot sorgen. Den beste kur mot kjærlighetsorg er å unngå sin x. Det som er sikkert er at han har bestemt seg seg for å unngå deg, og at han er sviktet, fornærmet og såret dypest i sin sjel. Han vil ha ei dame som han kan ha full tillitt til. Det klarer han ikke med deg. Du er forbudt område og dårlig varsel for han. Men du er også til tider et sexy minne. Men han er så sterk at det sexy minnet ikke betyr noe.

Skrevet

La nå gutten være i fred! Du såret ham, og han kuttet deg ut. Det er hans fulle rett.

At du skal tvinge deg inn på ham igjen for å lette din egen samvittighet synes jeg høres veldig egoistisk ut..! Han vil tydeligvis ikke ha noe med deg å gjøre, og hvis du bryr deg om ham som du sier, så lar du ham være i fred.

Skrevet
Det er ike sikkert at han hater deg, det kan forresten være en forsvarsmekanisme mot sorgen. Den beste kur mot kjærlighetsorg er å unngå sin x. Det som er sikkert er at han har bestemt seg seg for å unngå deg, og at han er sviktet, fornærmet og såret dypest i sin sjel. Han vil ha ei dame som han kan ha full tillitt til. Det klarer han ikke med deg. Du er forbudt område og dårlig varsel for han. Men du er også til tider et sexy minne. Men han er så sterk at det sexy minnet ikke betyr noe.

Du vet at eksen til TS ser på henne som et sexy minne..? Om en tidligere partner hadde vært utro mot meg og jeg dumpet vedkommende, ville jeg nok snarere sett på ham som et troll jeg angret på at jeg involverte meg med.

Skrevet
Du vet at eksen til TS ser på henne som et sexy minne..? Om en tidligere partner hadde vært utro mot meg og jeg dumpet vedkommende, ville jeg nok snarere sett på ham som et troll jeg angret på at jeg involverte meg med.

Jepp. Og etter det første sjokket og sorgen, hadde personen vært en person jeg var null interessert i å bruke energi på. Altså en person som betydde omtrent like mye for meg som mygg - eneste gangene man tenker på de er når de er i nærheten og prøver på å få oppmerksomhet.

Og ja - jeg er blitt bedratt selv, og ja - han er en person jeg er fullstendig likegyldig til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...