missmia Skrevet 18. juli 2003 #1 Skrevet 18. juli 2003 Har du noen gang blitt tatt på fersken midt i akten? :oops: Hva ville du syntes var flayest, bli tatt på fersken, eller "ferske"noen mens de holdt på??? :o
Gjest Princess Skrevet 18. juli 2003 #2 Skrevet 18. juli 2003 Nei, jeg har aldri blitt tatt på fersken, tror jeg Like flaut begge deler tror jeg. Har du da missmia?
Livets datter Skrevet 18. juli 2003 #3 Skrevet 18. juli 2003 Jeg har tatt noen på fersken på en fest for mange år siden. Skulle gå inn på et rom for å slappe av litt, og så rett inn i en hårete manne-rompe! Jeg fikk den klassiske forklaringen "Eh, æh, det er ikke hva det ser ut som, altså!" Men jeg tror jeg ville synes det var flauere å bli fersket selv...
Sharissa Skrevet 18. juli 2003 #4 Skrevet 18. juli 2003 Hr ikke opplevd noen av delene, men hadde jeg blitt fersket av noen jeg overhodet ikke kjente, så hadde det kanskje vært litt pirrende... :oops: meen hvis det var noen kjente...eller aller værst....en av mine foreldre...da hadde jeg dødd... Å ferske andre kan jeg ikke forestille meg at hadde vært så flaut for meg, hadde bare stille og rolig gått ut igjen, og prøvd å la være og ikke fnise
OppNed Skrevet 19. juli 2003 #5 Skrevet 19. juli 2003 Nei, har urolig nok ikke blitt fersket. Rart, nesten. Har jo "gjort det" noen x antall ganger, mener jeg. Har fersket andre, ja. Men rakk å smette ut, umerkelig, uten at de merket at jeg hadde overrasket dem. Like greit. For meg ville det vært verre å blitt fersket enn å ferske andre. Selvsagt!
Gjest Hilde K S Skrevet 19. juli 2003 #6 Skrevet 19. juli 2003 Jada, har blitt fersket og har fersket. Pinlig ? Ikke så veldig egentlig. Tror det var litt ille å bli fersket av svigermor og det ble skrevet en strofe om det i bryllupssangen fra dem.
*Lavendel* Skrevet 19. juli 2003 #7 Skrevet 19. juli 2003 Aldri blitt ferska nei, har aldri ferska noen heller...Ville vært veldig pinlig begge veier da.... :oops: ....med mindre jeg fikk være med.....
Linemor Skrevet 20. juli 2003 #8 Skrevet 20. juli 2003 Jeg har blitt ferska. en gang når vi drev på utendørs, ett sted der vi regnet med at ingen andre var. Vi har gjordt det i et 16manns telt med en annen til stede, stakkars han. fikk liveshow ja. var med på hytta til noen og vi skulle ligge i telt utenfor, vi trodde de sov, men plutselig midt i morroa så kremtet det utenfor teltet gitt. har ikke ferska noen da, så jeg må vel få gjordt det snart
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2003 #9 Skrevet 21. juli 2003 Ja jeg er blitt tatt på fersken. Skjemmes enda når jeg tenker på det. Den "sniken" hadde fulgt etter oss, og kom bak hushjørnet og utbrøt: Så det er her dere er! :oops: Heldigvis er han religiøs nå, og vil neppe ta opp temaet! :-?
lizzy x Skrevet 9. august 2003 #10 Skrevet 9. august 2003 nei,har heldigvis aldri blitt ferska og har absolutt ingen planer om å bli det heller.det verste å bli ferska av må jo være familie og svigers....
Neemi Skrevet 9. august 2003 #11 Skrevet 9. august 2003 Aldri blitt fersket, men har fersket selv......foreldrene mine :oops: Jaja....er heldigvis normalt......at de også gjør sånn mener jeg
Pussy Skrevet 9. august 2003 #12 Skrevet 9. august 2003 Tja.... når jeg vil bli tatt på fersken blir jeg aldri tatt på fersken.....
Gjest craven Skrevet 10. august 2003 #13 Skrevet 10. august 2003 Jeg har blitt "observert". Et hotellrom som ikke var så låst som det vi trodde den var... Og en kameratflokk (hans) som fikk endel moro dagen etter.
liv Skrevet 10. august 2003 #14 Skrevet 10. august 2003 ikke jeg men svigermor gikk inn på svogern min og ei dame han hadde tatt med seg hjem fra fest.. Banka fint på døre atil min man etter på ja. Ho skulle egentlig gitt en beskjed. Ho synes ikke det er så flaut, svogern derimot... :oops:
AmusaDamini Skrevet 10. august 2003 #15 Skrevet 10. august 2003 Har blitt oppdaget ja.. hvor flaut det er, er jo avhengig av hvem det er som oppdager deg. Har sett andre også, men de vet ikke at jeg så dem
Barbie Skrevet 10. august 2003 #16 Skrevet 10. august 2003 Vi ble ikke bare tatt på fersken.... Vi ble også filmet! Min X og jeg kosa oss litt i et portrom utenfor en arbeidsplass. Dette var etter en fuktig kveld på byen. Ikke ante vel vi at det var kamera der....... :oops: Det ble en brå slutt på aktivitetene når portvakta kom å stoppet oss. Snakk om pinlig hendelse! :oops:
AUF Skrevet 10. august 2003 #17 Skrevet 10. august 2003 Jeg ble tatt på fersken en gang... :oops: Og det verste var at hun som ferska oss begynte å storflire... Det var foressten besteveninna mi, det hadde vært verre om det var mor mi eller noe sånt. Tror det hadde vært like ille å ferske noen andre.
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 10. august 2003 #18 Skrevet 10. august 2003 Hehe, det har skjedd jah, men stort sett av ukjente.
Marianne Skrevet 10. august 2003 #19 Skrevet 10. august 2003 Nei har aldri blitt tatt på fersken heldigvis Jeg tror jeg syns det hadde være flauest å bli tatt på fersken :oops:
Gjest craven Skrevet 10. august 2003 #20 Skrevet 10. august 2003 jeg tror jeg hadde syntes det var flauere å overraske noen andre, enn å bli tatt på fersken selv... med mindre de fikk fritt innsyn - og jeg kjente dem personlig. blir jeg ferska selv (som jeg ble), kan man jo vise at det ikke gjør noe selv, ved å le litt av det - verre om de som blir oppdaget takler det dårlig og blir fryktelig flaue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå