Gå til innhold

Mannlige værpresentatører på TVNorge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Værpresentatør på TVNorge, Morten Hauge, er kjempekjekk!

Endelig får vi kvinner noe hyggelig og pent å nyte og se på vi også! Inntil nå er det kun menn som får se sine blonde sexy damer.

Det er på tide at vi kvinner får se kjekke menn på TV som presenterer f.eks. vær! Mye mer gøy å se på når det er så kjekke menn som Morten Hauge som står der!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han setter sikkert pris på at han er ønsket i jobben sin utelukkende fordi han er kjekk.

Skrevet

Man ser vel på værmeldinga fordi man vil få med seg været!? Foretrekker selv Kristen Gislefoss & Co. Kjekke menn er det nok av andre steder.

Gjest Leppestift
Skrevet

Bilde? Hvordan ser han ut? Blond? Mørk? Alder? Når er neste værmelding på TV Norge? :lur:

Skrevet
Man ser vel på værmeldinga fordi man vil få med seg været!? Foretrekker selv Kristen Gislefoss & Co. Kjekke menn er det nok av andre steder.

:jepp:

Skrevet

Nei, ærlig talt...gidder ikke å se på værmeldinger med kjedelige folk på skjermen.

Det får være folk med futt i, som han nye kjekke på TVNorge, ellers holder hvertfall ikke jeg å se hele værmeldingen..

Skrevet

"Endelig"? :klø: Det har da vært mannlige værmeldere på TVNorge i usamelege tider. Det er muligens TV2 du tenker på?

Og jeg gir en lang faen i utseendet på værmelderne. Jeg bryr meg mer om hvor flinke de er til å presentere værmeldingen. Det er det som faktisk er jobben deres. Om de stotrer og stammer og sier feil hele tiden, hjelper det ikke om de er aldri så tiltrekkende. Dum & Deilig, neitakk.

Skrevet

Jubel for kjekke værmeldere!! Det må vel være den eneste grunnen til at jeg noen gang sku finne på å gidde å se værmeldinga.. Fy så kjedelig!!

Gjest Theresa 36
Skrevet
Jubel for kjekke værmeldere!! Det må vel være den eneste grunnen til at jeg noen gang sku finne på å gidde å se værmeldinga.. Fy så kjedelig!!

Helt enig. Oh han hotte nye er på TVNorge, ikke TV2.

• 2 uker senere...
Gjest marianne30
Skrevet

Helt enig.... Han er dyktig i tillegg til lekker... Mannen her vil vi se mere av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...