Gå til innhold

Luksusfellen

Gjest Gjest_Petrine_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Petrine_*
Skrevet

Er det bare jeg som forundrer meg over DNB NOR og deres stadige refinansiering i Luksusfellen?

Har nemlig selv opplevd å få negativt svar på refinansieringssøknad selvom mine forutsetninger lå milevis over noen av eksemplarene i nevnte program.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at du ikke fikk refinansiering er at du ikke møtte opp hos DNB NOR med kameramenn og økonomer fra TV3. :tre:

Ta med deg noen kameramenn neste gang du skal søke om refinansiering, så tenker jeg det ordner seg. ;)

Skrevet

Om du trenger kameramann tviler jeg på, men det kan være en kjempefordel å ha med seg megler/rådgiver i slike møter. De sier jo det også i programmet, som i går, at det var en skikkelig stri å få bank til å utsette tvangssalg og kreditorene på å gå med på nedbetalingsordning, men etter mye jobbing over en måneds tid fikk de det til. Og "de" er profesjonelle meglere.

Skrevet

Jeg tror neppe luksusfelle-økonomene gidder å anstrenge seg så veldig for å hjelpe disse folka. De tar noen telefoner og hører hva som er mulig, og så kjører de på. De for jo penga sine uansett, og de er jo ikke selv i noe økonomisk uføre, så hvorfor slite så hardt? Går det så går det, og sier banken nei, så sier de nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...