Gjest Gjest_Petrine_* Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Er det bare jeg som forundrer meg over DNB NOR og deres stadige refinansiering i Luksusfellen? Har nemlig selv opplevd å få negativt svar på refinansieringssøknad selvom mine forutsetninger lå milevis over noen av eksemplarene i nevnte program.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #2 Skrevet 30. april 2009 Grunnen til at du ikke fikk refinansiering er at du ikke møtte opp hos DNB NOR med kameramenn og økonomer fra TV3. Ta med deg noen kameramenn neste gang du skal søke om refinansiering, så tenker jeg det ordner seg.
Rosalie Skrevet 30. april 2009 #3 Skrevet 30. april 2009 Om du trenger kameramann tviler jeg på, men det kan være en kjempefordel å ha med seg megler/rådgiver i slike møter. De sier jo det også i programmet, som i går, at det var en skikkelig stri å få bank til å utsette tvangssalg og kreditorene på å gå med på nedbetalingsordning, men etter mye jobbing over en måneds tid fikk de det til. Og "de" er profesjonelle meglere.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #4 Skrevet 30. april 2009 Jeg tror neppe luksusfelle-økonomene gidder å anstrenge seg så veldig for å hjelpe disse folka. De tar noen telefoner og hører hva som er mulig, og så kjører de på. De for jo penga sine uansett, og de er jo ikke selv i noe økonomisk uføre, så hvorfor slite så hardt? Går det så går det, og sier banken nei, så sier de nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå