cynebearn Skrevet 29. april 2009 #1 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Hei, Mitt navn er Cynebearn og jeg er del av en hemmelig sirkel som har manefestert seg over hele verden. Til de av dere som har lest eller hørt om "The Game", Så er jeg en pick up artist. Jeg og min kompanjong TVA_Oslo skal hær etter beste evne svare på alle spørsmål noen måtte ha. Så for all del, fyr løs. hat kjælighet alt er velkommen. Om meg: Jeg har vært PUA så lenge jeg kan huske. Var sjenert innadvent etc. Mitt game består av å være sosial og bygge større nettverk som gir bedre avkastninger over tid. Endret 29. april 2009 av cynebearn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TVA_Oslo Skrevet 29. april 2009 #2 Del Skrevet 29. april 2009 Hei folkens. Jeg er en ung kar, jeg i motsetning til beskrevet i the game, er jeg snill gutt med en twist. Jeg baserer meg på sexuel vibing. Jeg er spontan, og liker å ha sex på toalettet. Jeg har erfaring med den sexuelle delen i forhold og interaksjoner. Og mye forståelser på kvinner og sex i sammfunet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 29. april 2009 #3 Del Skrevet 29. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #4 Del Skrevet 29. april 2009 Hvorfor i all verden tror dere at vi kvinner skulle interessere oss for dette? Henvend dere på et mannsforum isteden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #5 Del Skrevet 29. april 2009 Hei folkens. Jeg er en ung kar, jeg i motsetning til beskrevet i the game, er jeg snill gutt med en twist. Jeg baserer meg på sexuel vibing. Jeg er spontan, og liker å ha sex på toalettet. Jeg har erfaring med den sexuelle delen i forhold og interaksjoner. Og mye forståelser på kvinner og sex i sammfunet. Ler meg i hjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 29. april 2009 #6 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg tror de har misforstått, de trodde vel at alle damene på kvinneguiden skulle kaste oss etter disse guttene, de er jo PUA må vite.... Vær så snill liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cynebearn Skrevet 29. april 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Hvorfor i all verden tror dere at vi kvinner skulle interessere oss for dette? Henvend dere på et mannsforum isteden. Til de av dere som mener at vi er oppmerksomhets syke vill jeg bare takke pent for oppmerksomheten. Når jenter finner ut av hvem vi er så blir de som regel nysgjerrige på hva det vi gjør går ut på. Vi kan også svare på spørsmål jenter ville ha fra et mannlig perspektiv. Det er som sakt åpent for å spørre om hva som helst. Edit: Har vært spørsmål på dette forumet om hva PUas er og hvordan de er. Nå som vi først er her kan vi svare. Love, Cynebearn <3 Endret 29. april 2009 av cynebearn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cynebearn Skrevet 29. april 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg tror de har misforstått, de trodde vel at alle damene på kvinneguiden skulle kaste oss etter disse guttene, de er jo PUA må vite.... Vær så snill liksom... Definitivt, vi hadde håpet at alle internett hule trollene som fins der ute skulle kaste seg etter oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 29. april 2009 #9 Del Skrevet 29. april 2009 Å kalle deg artist når du kun gjør det andre menn klarer dritings ute på byen en lørdagskveld er vel å ta i litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mags- Skrevet 29. april 2009 #10 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg tror det er en fordel at denne sjekkingen normalt ikke foregår over internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TVA_Oslo Skrevet 29. april 2009 #11 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Å kalle deg artist når du kun gjør det andre menn klarer dritings ute på byen en lørdagskveld er vel å ta i litt. Vell, i motsetning til fleste gutter, så ønsker å være bevisst på hvem jeg stapper dingdongen min i. Ofte full så er man ikke så bevisst. Som oftest pleier fulle folk å pule andre fulle folk. I tilegg så er sexen bedre edru. Jeg har en sperre i å ha sex med fulle kvinner, med tanken på at jeg ikke har garrantien i at de gjør dette bevisst. Også en ting til, er at, midt på dagen mitt i uken, er det ikke samme opplegg. Skal jeg da gå bort til en jente på gaten, så krever det mer en det en vanlig gutt har kunnskap om. Sett op date, sørge for å ha best mulig sex på daten er også viktig. PU dreier seg om å fikse det indre, altså selvhjelp, og det ytre, virke sjarmerende. Så nå er spørsmålet, vill du helst bli sjenket av en mann, eller ha sex med en fyr du syntes er attraktiv, selv om han er pua, eller ikke, så er attraktiv fortsatt attraktiv er det ikke?? Endret 29. april 2009 av TVA_Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. april 2009 #12 Del Skrevet 29. april 2009 oh my god! Nå har jeg lest dèt og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TVA_Oslo Skrevet 29. april 2009 #13 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Jeg tror det er en fordel at denne sjekkingen normalt ikke foregår over internett. Unnkjyld meg du, hadde jeg ønsket å fått meg noe, hadde jeg heller truffet jenta i virkeligheten, slik at jeg ser hva jeg får. I tilegg er det mye koseligere, og lettere å finne seg en partner, ja på gaten, på kaffe, på nattklubb Endret 30. april 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TVA_Oslo Skrevet 29. april 2009 #14 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Vi er faktisk villige til å svare på spørsmål, vi ser mange tråder her i dette emne, relasjon og samliv og sex vi har svært god kompetanse om, kunne verdt å gitt en sjangse, og se hva puas faktisk kan tilby. En pua er ikek bare weird fucker som flyr på byen, men en kar som har peiling på sexologi, vi vet hvordan menn tenker, vi vet også hvordan kvinner tenker. Virker dette tilfredstilende for å kunne få svar på deres spørsmål? Endret 30. april 2009 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #15 Del Skrevet 29. april 2009 Vi er faktisk villige til å svare på spørsmål, vi ser mange tråder her i dette emne, relasjon og samliv og sex vi har svært god kompetanse om, kunne verdt å gitt en sjangse, og se hva puas faktisk kan tilby. En pua er ikek bare weird fucker som flyr på byen, men en kar som har peiling på sexologi, vi vet hvordan menn tenker, vi vet også hvordan kvinner tenker. Virker dette tilfredstilende for å kunne få svar på deres spørsmål? Du har nevnt sex på toalettet som ditt spesialområde, du har masse skrivefeil i hver eneste setning... Beklager, men du har kommet på feil forum. De fleste her er voksne, og vi er hunnkjønn. Det burde vel heller vært dere som spurte oss om råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2009 #16 Del Skrevet 29. april 2009 Vi er faktisk villige til å svare på spørsmål, vi ser mange tråder her i dette emne, relasjon og samliv og sex vi har svært god kompetanse om, kunne verdt å gitt en sjangse, og se hva puas faktisk kan tilby. En pua er ikek bare weird fucker som flyr på byen, men en kar som har peiling på sexologi, vi vet hvordan menn tenker, vi vet også hvordan kvinner tenker. Virker dette tilfredstilende for å kunne få svar på deres spørsmål? ingen menn vet hvordan kvinner tenker. Du kan tro at du gjør det, men der tar du nok feil lille venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Erik Skrevet 29. april 2009 #17 Del Skrevet 29. april 2009 Disse to gutta tilhører en subkultur som veldig mange er nysgjerrige på. Det finnes også en tråd her på forumet som omhandler hvordan man avslører en PUA. Interessen er der. Selv har jeg vært en liten del av kulturen og nettverket som PUA'er omgir seg med, og det er absolutt ikke "drittunger" det er snakk om. Det er personer som er veldig flinke til å lese situasjoner og lede disse i en bestemt retning. Typiske spørsmål jeg har fått av mine venninner er; - Er det faste rutiner? - Hvorfor føler jeg meg så komfortabel når kompisen (PUA) din prøver seg? Han er jo ikke min type i det hele tatt - Også videre. Og jenter; det er faktisk endel jenter som driver med det samme som gutta her. Det er et spennende felt å kikke litt rundt i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joda Skrevet 29. april 2009 #18 Del Skrevet 29. april 2009 hei! Jeg har spørsmål!! ikke bry dere om de sure damene er. Jeg har akkurat oppdaget dette, så jeg synes det er litt interssant! Hvor gamle er dere? Hvorfor begynte dere med dette? Kommer dere til å slutte med det? Er målet å få dame/å få bedre selvtillitt/ å ligg med noen/å få erfaring? Hvis noen "avslører" dere som en pua, blir det enda mer spennende da? Er det noen jenter som driver med dette? Er det stor sett gutter med dårlig selvbilde som driver med dette? Har flere spørsmål, men de ligger på den forrige linken, og jeg orker ikke finne de frem nå.. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TVA_Oslo Skrevet 29. april 2009 #19 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Disse to gutta tilhører en subkultur som veldig mange er nysgjerrige på. Det finnes også en tråd her på forumet som omhandler hvordan man avslører en PUA. Interessen er der. Det er selve poenget om hvorfor vi kom innom, fordi vi hadde håpet på interesante samtaler med kvinner. Vi så at interessen var der med tanke på pua tråden vi så, kansje vi tok feil, men var verdt å ta sjangsen. Vi er flinke til å analysere mye om forhold, vi er begge svært erfarene puas, og holdt på lenge. Selv har jeg vært en liten del av kulturen og nettverket som PUA'er omgir seg med, og det er absolutt ikke "drittunger" det er snakk om. Det er personer som er veldig flinke til å lese situasjoner og lede disse i en bestemt retning. Exactly! Typiske spørsmål jeg har fått av mine venninner er; - Er det faste rutiner? - Hvorfor føler jeg meg så komfortabel når kompisen (PUA) din prøver seg? Han er jo ikke min type i det hele tatt - Også videre. Faste Rutiner: Rutiner er maisntream, men selve moten innefor communitiet, er rett og slett å få forståelse på kvinner, få selvtillit, håndtere divserse situasjoner, få "beliefs", humører osv. Få selvtillit og utvikle seg som en tiltrekkende person fremfor for å fake en attraktiv person. Spørsmål 2 du stilte: Du må vite at det er mange amatører der ute. En god pua vil lbacke ut om han ikek får vibben av jenta, etter mindst 5 min. Det er en myte at man kan tiltrekke hvem som helst med Pick up, det er bare en salgspitch. Pick up øker mulighetene dine, lærer deg å gå videre ut fra en god stiuasjon med en jente, noe få gutter gjør. Velge ut riktige jenter til riktige ting. Da slipper man ofte disse problemene. Og jenter; det er faktisk endel jenter som driver med det samme som gutta her. Det er et spennende felt å kikke litt rundt i. Ja, definitivt, greit jeg driver med dette for å kunne møte flere jenter, ja jeg liker jenter like mye som jentene her liker å treffe gutter, takket være pick up kan jeg møte flere. Send gjerne en mail om du ønsker å vite mer. Endret 29. april 2009 av TVA_Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Mags- Skrevet 29. april 2009 #20 Del Skrevet 29. april 2009 Vi er faktisk villige til å svare på spørsmål, vi ser mange tråder her i dette emne, relasjon og samliv og sex vi har svært god kompetanse om, kunne verdt å gitt en sjangse, og se hva puas faktisk kan tilby. En pua er ikek bare weird fucker som flyr på byen, men en kar som har peiling på sexologi, vi vet hvordan menn tenker, vi vet også hvordan kvinner tenker. Virker dette tilfredstilende for å kunne få svar på deres spørsmål? Jeg kan faktisk litt om tankegangen, siden jeg kjenner folk som driver med det. Det plager ikke meg at folk jobber med seg selv for å fungere bedre sosialt (det er det det hele går ut på, etter mitt syn), men jeg har lagt merke til spesielt to negative trekk jeg synes går igjen. 1. Det er lett å bli kynisk og "fanget av spillet" - noe som ikke gjør en særlig lykkelig i det hele tatt. 2. Det mangler sannsynligvis en modul om ydmykhet for egne evner, egen innsikt og fortreffelighet. Utsagn som at "jeg vet hvordan kvinner tenker" er veldig naivt. Jeg tror bevissthet rundt endel av disse temaene kan være positivt, med andre ord, men det blir litt vel pompøst (og ødeleggende, tror jeg) når man blir for opphengt i å være "artist" og allvitende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå