Emiliane Skrevet 29. april 2009 #1 Skrevet 29. april 2009 Jeg har trent mye på ski (langrenn) i vinter og funnet ut at dette er en kjempeflott treningsmåte som passer meg utmerket. Jeg hater å løpe og vurderer å kjøpe rulleski i stedet. Er det noen som har prøvd dette? Er det kun for "proffe" skiløpere eller kan jeg som amatør også trene på den måten? Synspunkter og erfaringer mottas med takk:)
Chanel.No5 Skrevet 29. april 2009 #2 Skrevet 29. april 2009 Super trening dette om du lærer teknikken og kan få opp pulsen. Om du liker det så vil du må masse ut av denne treningen. Pass bare endelig på å ha hjelm og annet "støtteutstyr" på deg i tilfelle ett fall.
hjema Skrevet 29. april 2009 #3 Skrevet 29. april 2009 Tenker du på klassisk eller skøyte-ski da? Det er ikke noe problem for en amatør, med det er jo litt vanskeligere enn vanlige ski da. Værst er nedoverbakkene, siden det er veldig vanskelig å bremse (så og si umulig). Men tror det kan være et godt kjøp om du liker å gå på ski. Gå i en forettning som har litt peiling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå