Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med min kjære i to år.. Vi hadde litt problemer i starten, men har hatt det veldig fint etter det.

Jeg føler jeg gjør alt han vil, men det hjelper ikke. Han sier at han ikke vil bo med meg og tuller mye med ting jeg mener ikke burde bli tullet med.

For en stund siden tok jeg abort, og da var han ikke med på noe av det pga skolen. Greit nok det, men selv mener jeg det er viktigere å støtte meg under aborten enn å være på skolen...

Her hjemme er det jeg som gjør det meste. Alikvel bestemmer han mye, middag, pynt osv..

Nå sier jeg ikke at jeg er perfekt, langt ifra!

Han har heller aldri sagt at han elsker meg...

Hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Alex Laywell
Skrevet
Jeg har vært sammen med min kjære i to år.. Vi hadde litt problemer i starten, men har hatt det veldig fint etter det.

Jeg føler jeg gjør alt han vil, men det hjelper ikke. Han sier at han ikke vil bo med meg og tuller mye med ting jeg mener ikke burde bli tullet med.

For en stund siden tok jeg abort, og da var han ikke med på noe av det pga skolen. Greit nok det, men selv mener jeg det er viktigere å støtte meg under aborten enn å være på skolen...

Her hjemme er det jeg som gjør det meste. Alikvel bestemmer han mye, middag, pynt osv..

Nå sier jeg ikke at jeg er perfekt, langt ifra!

Han har heller aldri sagt at han elsker meg...

Hva kan jeg gjøre?

Hør her, problemet er at faktisk viser for mye interesser og gjør alt han ber deg om. Test han, si du skal ut på byen, så overnatter du hos en vennine. Se hvordan han reagerer så får du svaret om han bryr seg eller ikke.

En ting til, er at mennesker blir ofte mere tiltrukket av det de kan tape, gjør deg litt mere kostbar. Med andre ord, han må kjempe for å få deg. Vis han at du er pissed, vær litt skikkelig kvinne med selvtillit. Det kan ikke fortsette slikt.

Det som skaper da tiltrekning er følelsen, hvor han føler at han ikke vet helt hvoir han har deg (litt den følelsen du opplever nå, merker ikke du at du er nå skikkelig tiltrukket til duden?), med andre ord, slenge tilbake det han gjør på deg. Vis han at du kan stikke av når som helst, vis han ikke er kin på deg, sier han bare forsvinn, og da har du det skrevet ned, at han gir faen i deg, eller blir han med deg, som oftest vill han bli mere tiltrukket av dette. Slikt jeg gjør det med mine multiple forhold.

Vis mindre interesse, så vill han automatisk jobbe for å prøve å få den tilbake. Bruk litt sjalusi og, det funker. Men forsiktig, ikke dra den for langt, husk å kalibrer.

Gi tilbakemelding på hvordan det gikk da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...